Gå til innhold

Definer "søringer" for meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er man fra da? Hvor går grensa? Trondheim og nedover er søringer? Lillehammer og nedover? Oslo? Hva med vestlendinger, hva er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de som aldri har vært lengre nord men tror de vet alt om nord-norge som da kun innbefatter at alle Finnmarkinger er gærne og at det går isbjørner i gata i Tromsø ;-)

Skrevet

Ok. Jeg var sammen med en fra Harstad men har ikke vært lenger nord enn Tromsø. Var sammen i 3 år... Hele familien hans sa at jeg var fra Oslo. Jeg er fra gardermoen-distriktet.. Samme som når de snakket om ferieturen sin til Oslo. Da var de så langt sør som Elverum. Oslo?

Skrevet

En søring er for meg alle og enhver som bor sør for Trondheim utenom vestlandet. En vestlending er en vestlending.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...