Gå til innhold

Hahaha, har dere sett denne her? Så genialt:-D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada, vi har sett den ;) Var ørten inlegg med den her i går, men den er like fantastisk morsom hver gang! *jeg vil også gjøre sånn*

Skrevet

Åh sorry, hehe, jeg var her ikke på dagen i går;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det var det jeg antok ;) Måtte bare, my bad ;o)

Skrevet

He he he, så råbra!!! Tenk så moro å få til noe slik når en skal gifte seg (det vil jeg.....)

Skrevet

Ja ikke sant?? Utrolig kult gjort, og letter nok den høytidelige stemningen ja:-D

Skrevet

Jeg må være den enste som faktisk syntes det var skikkelig teit inngang.

Som entre på mottakelsen på selskapet hadde det vært kult for å feire forholdet, men i selve vielsen i en kirke var det bare tåpelig.

Jeg er ikke troende, men kirken har jeg respekt for fordet og syntes det passet seg dårlig.

Skrevet

Helt konge!!!! :-DD

Guri da hadde jeg kosa meg!

Elsker mennesker som tør være uorginale og annerledes, og med selvironi i tillegg, helt RÅTT!!!

Hvis ikke kirken og trosamfunnet gjenspeiler mer av dagens samfunn tror det kommer til å bli et endt kapittel i norsk historie om ikke mange tiår..

Nei, gud så kongebra!!

Skrevet

ja, de er søte og morsomme. helt klart festlig, men jeg synes bruden ser ukomfortabel ut samt at hun ikke ser ut til å more seg like mye som de andre. rart!

Skrevet

kan være at hun er litt nervøs kanskje? syns den er genial jeg. hehe... det vittigste er i starten når de tre mennene kommer rolig inn. musikken starter så plutselig bare kaster de i fra seg papirene og danser. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...