Monajenten Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Wedding entrance: http://www.youtube.com/watch?v=fXKH5zgG8PA
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Jada, vi har sett den Var ørten inlegg med den her i går, men den er like fantastisk morsom hver gang! *jeg vil også gjøre sånn*
Monajenten Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 Åh sorry, hehe, jeg var her ikke på dagen i går;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Nei, det var det jeg antok Måtte bare, my bad ;o)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 He he he, så råbra!!! Tenk så moro å få til noe slik når en skal gifte seg (det vil jeg.....)
Monajenten Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2009 Ja ikke sant?? Utrolig kult gjort, og letter nok den høytidelige stemningen ja:-D
It's all about me Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Jeg må være den enste som faktisk syntes det var skikkelig teit inngang. Som entre på mottakelsen på selskapet hadde det vært kult for å feire forholdet, men i selve vielsen i en kirke var det bare tåpelig. Jeg er ikke troende, men kirken har jeg respekt for fordet og syntes det passet seg dårlig.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Helt konge!!!! :-DD Guri da hadde jeg kosa meg! Elsker mennesker som tør være uorginale og annerledes, og med selvironi i tillegg, helt RÅTT!!! Hvis ikke kirken og trosamfunnet gjenspeiler mer av dagens samfunn tror det kommer til å bli et endt kapittel i norsk historie om ikke mange tiår.. Nei, gud så kongebra!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 ja, de er søte og morsomme. helt klart festlig, men jeg synes bruden ser ukomfortabel ut samt at hun ikke ser ut til å more seg like mye som de andre. rart!
mai mammaen til to Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 kan være at hun er litt nervøs kanskje? syns den er genial jeg. hehe... det vittigste er i starten når de tre mennene kommer rolig inn. musikken starter så plutselig bare kaster de i fra seg papirene og danser. hehe
Tired mama Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 He.. he.. Ja, det er genialt! Vi skal gjøre dette i bryllupet vårt neste år vi da: http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå