Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tatt litt vågale gravidbilder? Gjerne i Osloområdet.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Ja nakne. Skal ikke brette ut skrittet men bare være naken og "naturlig". Ser liksom ikke for meg Fame eller en annen vanlig fotokjede. HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Hvem vil ha nakenbilde av ei gravid dame?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Tror di fleste private fotografer gjør dette!! Bare ring og spør
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Graviditet er vakkert og naturlig, og nakenhet er naturlig! Så hva er problemet? JEG personlig kan ikke ta slike bilder, for jeg har ikke en mye vakker kropp, men det er jo opp til hver enkelt det da.. Jeg syns du bare skal ta kontakt med et studio og høre om de tar nakenbilder av gravide damer, jeg. Det er antageligvis ikke det rareste de har blitt spurt om..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har er fin kropp og mannnen min bare elsker gravidkroppen min. Han får (desverre) ikke nok hehe. Tenkte kanskje han skulle få ha noe å se på til eventuelle framtidige traurige dager ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Herlig!!! hvis du finner noe så skriv det inn her! Jeg og vil!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Fint for deg Du får ringe rundt og høre, men tror faktisk jeg så rreklame for det på fame. De hadde et slags tilbud så man kunne ta flere bilder gjennom graviditeten så man så utviklingen eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå