Ronja80.mor til 2 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Ungene har tegna med kulepenn på veggen som er malt mur, noen tips om hvordan det kan fjernes?
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Det er noe flekk fjerne greier som heter diamant .. det tar det.Guttungen tegna nemlig med kulepenn her i går.. og det ble borte det.. svigermor hadde den diaman greia.. men går sikkert med JIF også
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 jeg fjernet kulepenn med sprit paa en bommullsdott. gikk tom for rensealkohol, saa brukte vodka ogsaa, og det gikk helt fint.
2søtesmåh Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Schotch eller hva det heter, sine engagns hvite vaksesvamper..Fåes kjøpt i to pack....Tok fargeblyanter fra lakkert treverk, blått stearinlys gnidd inn på samme treverk..Hadde prøvd ALT for å ta det, men med svampen var det bare å dra den over og det ble tatt bort.... Den tar alle fingermerker og lignende på kjøkkeninnrednign og vegger..Overflatene bør være lyse...
Ronja80.mor til 2 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2009 Var dette på malte vegger? Tror nemlig malingen vil forsvinne sammen med kulepennen eller?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 ja, det var en malt vegg, veldig lys vegg. Det gikk fint, veggen saa ren ut etterpaa, med den ta-bort-merker-fra-veggen-svampen som en annen nevner forsvant litt av malingen her, saa for meg fungerte sprit bedre. (Men det var bare tegnet et par tynne sirkler)
Ronja80.mor til 2 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2009 Her er det snakk om et helt kustverk, hehe, midt på stueveggen.... Takk for tips, de skal prøves, og om de ikke funker så har jeg da ihvertfall ei flaske vodka å kose meg med, hehe =)
2søtesmåh Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 De svampene MÅ du årøve. jeg ble helt "frelst"..Veggene her vakses nå en gan gi uka, forde det er gøy.....De blir så rene ) Skomerker og alt,- bort.... Men kjøp gjerne ei flaske vodka før du begynner,- det var je et råd som kom litt tidligere ) Så kan du ha det ENDA mer gøy når du vasker ) Husk,- FARGEN vi lforsvinne, men evt "Kjørerender" som går "inn i " veggen vil nok bli stående....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå