mamarama og lille banan Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Altså gått med moderate smerter og murringer over flere dager? Jeg har gjort det en gang før, og tror jeg har det nå igjen. Det begynte tidlig i natt. Sist gikk det fire dager før jeg kontaktet lege, og det var visst altfor lenge i følge legen jeg hadde da. Men hun var noe spesiell. Og det er jo helg...
QueenIce Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Kanskje du skal ta en tlfn til legevakta og høre hva de sier, kan jo ikke være bra å gå med det uansett. Jeg hadde nyrestein men aldrig smerter som gikk over flere dager ol. Jeg måtte på legevakta hver gang jeg fikk anfall for og få morfin, ikke godt nei.
...♥... Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg hadde nyresteinsanfall da jeg gikk gravid med jenta, og en gang etter at hun var født. Første gangen ble jeg innlagt med mistanke om sprukken blindtarm (men det var det heldigvis ikke!), de kom fram til at det var nyrestein. Andre gangen var jenta 3 mnd gammel og jeg gikk med MEGET sterke smerter i tre dager hvor jeg var sengeliggende med oppkast og ikke hadde mulighet til å røre på meg, før jeg dro på legevakta og fikk bet.dempende medisiner + paralgin forte. Det går jo stort sett over av seg selv, men det kan kanskje være greit å dra en tur på legevakta for å få noe mot smertene:) Go'bedring:)
mamarama og lille banan Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 merkelig nok ga det seg etter en stund. spørs om det bare var no grus som rørte på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå