reven37 Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Kan absolutt anbefales !!!! Hadde tenkt å kjøpe Wii fitness ( den med brettet ) men ble anbefalt Wii Activ. Den har fått bedre anmeldelser så jeg tenkte jeg skulle prøve (siden den er halve prisen.) Jeg kan absolutt anbefale den. Dag 1 ( selvfølgelig mens gubben humrer i sofaen ,- anbefaler at dette gjøres alene - for å få få det mer effektivt :- ) = sinnsyk gangsperr dagen derpå så må jo være bra !!! Svett som pokker !!! Dag 2 : Utvidede øvelser og godt svett når treningen er over.......(håper på mindre gangsperr i morgen - tøyde ut i dag :-) Er ikke kommet lenger men jeg er veldig godt fornøyd jeg :-) Trening på en helt annen måte enn Wii fit. Det eneste jeg savner er rockering øvelsen ( for den var gøy .-D )
Marsipan❤grisen Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Så gøy. Jeg har planer om å skaffe meg wii, så det er kjempefint med anbefalinger. Det er jo så mange forskjellige spill, så man vet ikke hvem man skal kjøpe. Hva er forskjellen på di 2 spillene? Øvelser og sånn.....
reven37 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 Veldig ulike spill. Wii fit : ( ( 799 hos elkjøp ) - Fullstendig body analyse - du skriver inn høyde og alder. Den veier og kommer med resultatet. - BMI osv. Du setter et mål og den kommer daglig med tilbakemeldinger på hvordan du ligger an i forhold til målet. - Du velger selv øvelser og jo mer du trener , jo flere øvelser blir tilgjengelige. Ulemper : - Mye tasting, venting, velging av programmer. - Ingen tilbakemelding underveis. Wii Aktiv : ( 449 hos elkjøp ) Får ingen fullstendig body analyse. Taster inn høyte, vekt, kroppstype osv . Hvis man går inn på 30 days workout så legger de inn et treningsprogram for deg med mange varierte øvelser underveis. Man skriver inn et mål ( dette kan man endre ) og velger hvilken intensititet man ønsker og da får man et variert treningsprogram hver dag ( innlagt hviledager) I dette "spillet" følger man en trener og kjører ulike øvelser med ulik intensitet for å følge det målet man har satt seg. Ulikheter : Wii fit : man velger øvelser selv etterhvert Wii aktiv : man følger et program ulike øvelser kommer etterhvert og man pusher seg mer. Ikke misforstå. Jeg selger IKKE wii aktiv selv. Er bare en som ønsker å finne en måte å finne meg selv igjen ( vektmessig) Wii fitness er sikkert supert ( jeg fikk bare prøvd det i 3 dager ) Men jeg fikk et mye bedre inntrykk av wii aktiv ( det er halve prisen ) og det funket bedre for meg :-)
zadine Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Har kjempelyst på spillkonsoll selv, men vet ikke hvilke spillkonsoll vi skal ha. Tenkte på Wii siden man kan kjøpe disse spillene.... men vet ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå