Gjest Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 og er det noen som har erfaring med å være gravid/føde mitt i ett feks. 3-års studie? Skal selv studere til høsten og har en på 15 mnd. Skal jeg ha ett barn til må det skje i løpet av de 3 studie årene- ( er gammel:-))- Er det stress tror dere?
mamarama og lille banan Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 jeg skal studere til høsten - siste året av allmennlærerutdanning (fireårig.) Jeg har en sønn på snart 9 mnd, og tok permisjon fra studiene. Eller, jeg tok ett fag mens jeg hadde permisjon. (Bare 7,5 sp.) Jeg tror det skal komme til å gå helt fint til høsten. Studiet er et nettstudium, men med en del arbeidsbelastning og praksis. Poden skal gå i barnehage 3 dager i uka, og jeg skal jobbe litt ved siden av.
Monajenten Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skal studere andre året grafisk design. Har to barn på 2,5 og 5,5 år. Gjorde det i fjor også, men tror det blir litt mer stress i år da største skal begynne på skolen. Men alt går seg til:-) Minstemann er født januar 2007, og skoleåret 2006/2007 tok jeg allmennfaglig påbygging på vgs. Det var STRESS, men det gikk greit. Hadde permisjon i noen uker, og hadde med meg babyen på skolen for det meste. Hadde også korte dager pga fritak i enkelte fag. Alt går hvis man ønsker det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå