Gjest Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Hiv dere på rockere! La oss nå få blåmerker,men vi vet jo alle at det hjelper mot en smalere midje???? HOPE SO! så alle som rocker må hive seg på denne tråden
Monajenten Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Du har fått ringen din i dag ja? :-P Jeg må advare deg - jeg så helt for j****g ut den første uken, så seriøst ut som om jeg var blitt mørbanket! Husk å måle deg i midjen da! :-)
Marsipan❤grisen Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Så spennende :-) Jeg har nettopp fått denne rokkeringen selv, så jeg gleder meg til å begynne. Dere som rokker: Hvor lenge rokket dere di første dagene? Og når begynte dere å øke? Monajenten : Måler du midjen der på høyde med navelen eller nedenfor?
Monajenten Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg er utdannet kjole og draktsyer, og når man skal sy klær, måler man alltid midjen på det absolutt smaleste. Så jeg gjør det nå også:-) Jeg klarte bare et par minutter de første dagene, men økte hver dag likevel. Merket forskjell allerede etter en uke.
solei Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 For å skryte litt så rocker jeg rumpen og lårene og. Svært vanskelig..men det går. Har rocka vanlig i 1.5 år. Ingen tvil om at det hjelper meg!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 hiver meg på jeg å, fikk ringen i fjor sommer å rocket en del da, å ja jeg merket stor forskjell. men med slappe meg så glapp det ut etterhvert, men no skal eg ta meg sjøl i nakken å begynne igjen å fortsette med det!!
meg+lilleLeah<3<3<3 Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 lurer på om jeg bruker min feil jeg... har aldri hatt et eneste blåmerke.... :s har holdt på 2 måneder nå... ser at den hjelper litt da... kanskje jeg bare er heldig
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Jeg joiner dere! Fikk rockeringen i dag og skal sette igang i morgen ) Gleder meg til å se resultater! Håper de vises fort, for jeg er ingen tålmodig sjel når det gjelder sånt :oD
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 Har enda ikke fått min! Men fikk sporingsnr i dag på mail,satser på at den er her til tirsdag! Jeg er en meget utolmodig sjel altså,men det har ikke flust.no fått med seg hehe. Vil jo rocke nå! (eller gjerne ikke nå da hehe)
Tyra79 Skrevet 25. juli 2009 #12 Skrevet 25. juli 2009 Blir MER ENN GJERNE MED!! Men er ikke hjemme fra ferie for midten av august. Dere holder vel paa ennaa da??!!
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 25. juli 2009 #13 Skrevet 25. juli 2009 Har lyst å begynne å rocke, hvor mange kg hadde dere i starten?? Kjøper dere på flust?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Hehe.. Planen er å få en fin midje, så jeg holder nok på til august 2012! Jeg kjøpte min på flust.no. Leverte kjemperaskt! Har kjøpt den mellomste. 1,7 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå