babyJ Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 ble regelrett forbannet da jeg måtte krabbe inn fra bak døren( altså helt bak..) da jeg forleden hadde parkert i ett parkeringshus. jeg hadde parkert helt fint men de bilene på hver sin side hadde ikke.. fikk ikke opp frontdørene på noen side og fikk så vidt lirket opp en av baksidedørene til varene.. så måtte jeg legge ned setene i baksetet. krabbe over. smyge meg inn i passasjersetet forran, ta førersetet bakover for så å komme meg på plass... Fikk så rygget bilen så vidt ut..er i uke 35+5 så dette tok tid..og på toppen av det hele så hadde jeg parkert der det var veldig få biler da jeg kom. ingen v siden å se på mange plasser...Skal iallefall selv tenke på dette sånn at det iallefall er mulig for alle typer mennesker å komme inn på førersiden iallefall:) tror jeg var like lenge å handlet som jeg brukte på å komme meg ut derfra. .
☆EkM Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Haha, huffamei! tankevekker for min del. skal huske på dette neste gang jeg vurderer å parkere tett intil andre biler kanskje det beste ville vært å lukeparkere?
Abracadabra Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 jeg har begynt å parkere konsekvent på endeplasser, sånn at gravidemagen og barnet i barnesetet bak meg kommer oss lett inn og ut uten at noen har parkert for tett på siden. Må ofte gå veeeeldig mye lenger enn nødvendig, men det er SÅ deilig å slippe idioter som parkerer for tett på siden! hehe!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 hehehehe nå er ikke jeg gravid (enda)men dette var veldig morsomt skrevet av deg som har laget tråden:))) hva med en cabriolet?? myyyye bedre..slenge deg selv og varene oppi hehehe..mulig man må kjøre med paraply på denne årstiden da men...*klø seg litt i hodet* men masse idioter der uta ja som sikkert har fått lappen i posten!!! det e no heelt sikkert!!
Channa Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Normalt så slenger jeg ikke bildøra inn i andre sine biler, for å unngå å skrape opp (har selv en gammel bil, så den gir jeg litt faen i). Men jeg har tredørs, og alle vet/burde se at døra da trenger litt ekstra plass. Så dersom noen kommer og parkerer etter meg, og de selv velger å gi meg skikkelig dårlig plass på førersiden, ja så får de skylde seg selv. Inn skal jeg!! Så får de heller bare angre i ettertid på at de ikke var flinkere til å parkere, dersom de da skulle få noen riper i lakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå