Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Hehe, litt amok med utropstegnene her ja. Men så ikke ut som om folk gadd å lese innlegget mitt om små barn og feber. Mistenker en kjedelig overskrift som medvirkende årsak;) Kopierer fra det andre innlegget: Hvordan er dette med feber og babyer? Datteren min på 9 mnd har feber, målte nettopp 39,5. Har hatt feber i hele dag, muligens natten som var også. Men hvor høy feber kan de ha før det er farlig og lege bør kontaktes? Vet at allmenntilstanden teller mye også da.. Altså, egentlig er gørr kjedelig innlegg, men vil virkelig ha svar altså..
PAVEEL Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 er det ikke 3 dager da? om allmenntilstanden er grei:-)
-MtG- Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Har du gitt henne febernedsettende da? Fungerte det? Hvis ikke feberen synker med paracet eller ibux ville jeg tatt henne til legen. Ellers er det vel en tredagers-regel. Etter tre dager med feber skal man til legen. Før om de er dritdårlige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå