Gå til innhold

Altså, helt alvorlig!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, litt amok med utropstegnene her ja. Men så ikke ut som om folk gadd å lese innlegget mitt om små barn og feber. Mistenker en kjedelig overskrift som medvirkende årsak;)

 

Kopierer fra det andre innlegget:

Hvordan er dette med feber og babyer?

Datteren min på 9 mnd har feber, målte nettopp 39,5. Har hatt feber i hele dag, muligens natten som var også.

 

Men hvor høy feber kan de ha før det er farlig og lege bør kontaktes? Vet at allmenntilstanden teller mye også da..

 

 

 

Altså, egentlig er gørr kjedelig innlegg, men vil virkelig ha svar altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke 3 dager da?

om allmenntilstanden er grei:-)

Skrevet

Har du gitt henne febernedsettende da? Fungerte det? Hvis ikke feberen synker med paracet eller ibux ville jeg tatt henne til legen. Ellers er det vel en tredagers-regel. Etter tre dager med feber skal man til legen. Før om de er dritdårlige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...