Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 han vil ha 1 barn og jeg vil helst ha 4-5 stykker. jeg har 1 fra før, og tror jeg kan leve med "bare" 3 barn. han er helt bastant på at han bare vil ha 1 barn, om jeg sier "om vi får jente så blir det bare 1 barn og om det blir gutt så får vi en til etter det, som et kompromiss" (jeg har gutt fra før) forhandler dere sånn?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Nei, vi forhandler ikke slik. Og det vil vi nok aldri gjøre heller.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Blir ikke enige. Jeg må finne meg i at han ikke vil ha mer enn 1 barn.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 det er i grunn det jeg også er redd for å måtte finne meg i og det vet jeg ikke om jeg klarer.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Vi snakket om antall barn etter 6 mnd som kjærester og igjen flere ganger etter det. Vi var heldigvis enige i 2 barn og kom frem til et kompromiss i når vi skulle begyne å å de. Om vi hadde vært uenige i antallet hadde jeg gjort det slutt før forholdet hadde vart lengere. Dette er noe man finner ut av FØR man flytter sammen.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 Joda, men folk kan forandre mening vet du...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 ja det er ganske tøft å få barn, og har man ikke barn fra før så aner man jo ikke hva man ønsker seg egentlig
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 Vi fant utav ca hvor mange barn vi ønsket oss før vi kom så langt som å planlegge det. Så slipper man sitte med skjegget i postkassa.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 24. juli 2009 #13 Skrevet 24. juli 2009 han kan jo forandre mening etter å få kjent på hvordan det er å være pappa da:-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #14 Skrevet 24. juli 2009 Haha, vi hadde det litt annerledes.. vi var bestemt på 3 unger siden vi begge kommer fra familier hvor det er vanlig. Det var helt til vi fikk to barn på to år må nok gå noen år til før vi kan tenke oss en til, når dette har roet seg litt. så det går fint an å forandre mening
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. juli 2009 #15 Skrevet 25. juli 2009 Nei jeg syns ikke han er en drittsekk for at han har andre meninger og ønsker enn meg. Jeg syns det er trist at han ikke vil ha flere enn det barnet vi har fått, men har slått meg til ro med det. Skulle han gitt etter og fått et barn til bare fordi jeg vil det? Det er ikke riktig ovenfor han eller det barnet.. Og hvem vet, kansje han forandrer mening igjen om noen år? *håpe*
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #16 Skrevet 25. juli 2009 Dette lar seg ordne. Du har ett barn fra før, og får nr. 2 med ham. Senere i livet får du din tredje uten at dette trenger å angå din nåværende mann. Han kan holde seg til ett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå