alvilde Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 er det sånn at man må ta de på nøyaktig samme klokkeslett hver dag?? eller gjør det ingenting om det er pluss minus et par timer?
Juuuunibaby <3 Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg ville satset på å ta den på samme tidspunkt, selv om det sies + - 3 timer er grei margin. Jeg gikk på minipillen og er i dag 22 uker på vei
alvilde Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 oi, ble du gravid på minipilla?? jeg fikk unge i desember å ammer enda,men skal beynne på pilla i dag, livredd for å bli gravid igjen
Juuuunibaby <3 Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Ja, det ble jeg. Og jeg var ganske nøye på å ta den innenfor den 3-timers ramma. Begynte på den i September og i Mars ble jeg gravid... Så ha alarm på telefon og ta den til samme tidspunkt hver dag! Det er mitt råd. Og glemmer du en dag så bruk annen prevansjon i tilegg i en uke. Da er du nokk trygg.
litenjente-litengutt Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har blitt gravid 2 ganger ved bruk av minipillen. Jeg var kjempe nøye med tidspunkt hver morgen,men jeg har klart og regne med frem til at jeg ved 2 anledninger har hatt diare..og tydeligvis har tabletten bare gått rett igjennom systemet da og dermed har ikke pillen fungert. Og vips...det endte i 2 graviditeter:) Men jeg ville ikke ha vært de foruten,dethar jo resultert i 2 vakre,nydelige barn,men nå tenkte jeg at jeg heller skulle begynne på hormon spiral, når jeg er ferdig gravid om 6 uker:):)
Snupi27 Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 men så er det sånne som meg som kan til og med glemme mini pillen en dag uten å bli gravide =) jeg tok vel egentlig aldri pilla til samme tid hver dag men en eller annen gang på kvelden.. jeg brukte den i 2 år uten å bli gravid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå