Gå til innhold

Kanskje noe er på gang nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fire dager på overtid. Trodde slimproppen gikk for 3 dager siden (blankt slim), men i går kom det masse blodtilblandet brunt slim (unnskyld detaljer) så det var vel proppen vil jeg tro.

I dag har jeg hatt sterkere kynnere enn vanlig. Spist et godt og sterkt grillmåltid, vært på bytur og støvsuget huset. I ettermiddag begynte jeg å få enda sterkere kynnere med tak i ryggen. Ikke regelmessig enda, men kjenner at styrken tiltar. Varer vel ca 1 minutt.

Spennede det her:-) Hadde håpt fødselen skulle skje tidligere slik at eldstemann skulle få se sin søster eller bror før han reiser til Norway cup. Men dette kan tydeligvis ikke jeg råde over.

Håper endelig at det ikke stagnerer nå i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en liten pause på en halvtime, så har jeg hatt to sterke rier med 10 min i mellom. Tror ikke det er vits å legge seg ennå.

Skrevet

oi, spennende! Da blir det vel fødsel snart! Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for det:) Er ganske uregelmessig ennå så håper bare det ikke gir seg. To av mine tidligere fødsler startet rett på med korte intervall og sterke rier på natta. Litt ny opplevelse dette da.

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du fortsatt rier, eller kanskje du allerede har født, hi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...