Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Datteren min på tre måneder virker kald og litt klam særlig på hodet! Hu hadde feber onsdag til igår, og vi var hos legen uten at hun fant noe spesielt! Noen som har erfaring med dette? Hva kan det skyldes? Familien drar på ferie i morgen så jeg kjenner at dette uroer meg litt!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 De blir ofte litt kald etter å ha hatt feber, var et innlegg her om det, tror det var i går...
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Så kanskje det er bare vanlig!? Prøvde å søke på det, men fant ikke noe - prøve igjen da! Takk!)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Husker desverre ikke overskriften på innlegget, men der hadde iallefall hun fått beskjed fra lege at det var vanlig at de hadde lav temperatur etter å hatt feber. Jeg hadde mye feber når jeg var liten, og dagene etter hadde jeg alltid lav temperatur. Så jeg tenker at det sikkert er vanlig, så lenge det ikke vedvarer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå