gullgutten_min! Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 nope! men jeg startet selv idag!! sammen med oxytarm så får vi se....
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 jeg husker når jeg begynnte i ny jobb i fjor at alle snakket om det. 5 av damene gikk på det og snakket om det hele tiden. ejeg spurte etter hvert hva det var og se sa det var noe slankegreier.. jeg har vel egentlig aldri spurt om det virkelig funker. jeg vet jo ikke hvordan de så ut før hehe... men de snakket bare positivt om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå