Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 er det veldig farlig å drikke når men er gravid. jeg drikker cola om dagen, drikker litt vann også prøver å drikke mer av vann enn cola men er kvalm så det hjelper liksom med cola da. jeg drikker ikke alkohol eller røyker ,er ganske sund ellers.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg drikke MASSE cola hver eneste dag. Klarer ikke la vær, å verken lege eller jordmor har sagt at dette er farlig. Så da fortsetter jeg å drikke cola jeg. Å har en meget livlig liten jente i magen, så tror nok det går veldig greit
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 For mye cola kan være skadelig pga koffeinen, men i oversikten over hva som er greit, står det jo en liter cola om dagen da så...jeg har og drukket mye cola i periodevis, er mye kvalm og cola hjelper...og på siste UL her om dagen sto alt bra til med den lille i magen nå tre uker før termin.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Hehe, er ikke rart den lille er aktiv i magen da... Får jo sukkerdrikk på sykehuset for å påvise fosteraktivitet.. ) For mye Cola er vel ikke bra for ikke-gravide heller. Det er vel med tanke på koffein og overvekt, evt svangerskapsdiabetes osv osv... Men da gjelder det jo mat også
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 takker jenter da kan jeg slappe av litt, drikker ikke kaffe heler så det er bare dette jeg får i meg av koffein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå