Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Samboer har en hemmelig msn adresse. Han vet ikke at jeg vet. Når jeg tar dette opp med han, nekter han. Nå har jeg sagt at jeg ikke gidder bygge opp et forhold på løgn, at han får velge mellom dette "hemmelige" livet eller meg, noe som innebærer ærlighet. Han opprettet denne adressen etter at han i smug laget seg en nettprofil på et sjekkested, så jeg kan jo bare tenke meg grunnen til at han har den. Også vet jeg at han sier han er singel. Hadde det ikke vært for dette hadde vi hatt det helt topp. Nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal tro, for det er så mange småting som sies og gjøres bak ryggen min
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 uh...jeg ville ha blitt så forbanna! hadde ikke stolt på mannen min for alt i verden om han trengte hemmelige msn adresser eller la seg inn med profiler på sjekkesteder. hadde ikke vært mannen min lenge da nei!!
<3 Legoland <3 Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Såååååååååå utrolig trist !!! FØLER MED DEG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå