♥tre små hjerter♥ Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Nå som jeg ser du er her:)fantastisk barnebutikk du har, skrev til deg en annen gang også, men vet ikke om du så det da:)var og handlet hos deg for noen uker tilbake;)
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Hei:) jeg har ikke vært her inne så mye den siste mnd så har ikke lest det dessverre. Har vært på avvenning hehehehehe. Takk for hyggelig tilbakemelding om butikken. Håper du fikk god hjelp?!
♥tre små hjerter♥ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 å ja da, ingenting å utsette på hverken service, utvalg eller orden i butikken..vender tilbake, hvis du tar en tur på bloggem min, og trykker på road trip ink shopping;)har jeg lagt ut bilder, som du sikket kjenner igjen...adressen er http://monja-wwwsofiesverden.blogspot.com
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Flott blogg du har og nydelige jenter:) De skålene er FINE. Morsomme presanger også til en bra pris, hva får man får 35 kr egentlig:) Skal legge bloggen din til favoritter så jeg kan følge med!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 de skålene likte jeg kjempegodt! men bor på vestlandet, så blir jo litt vanskelig å stikke innom butikken (for de har du bare i butikken sant, ikke på nett?) (sorry, er inne og sniker på en tråd jeg ikke har noe med:D)
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Har de i nettbutikken. Skal få lagt ut en blå variant også i løpet av helgen:) Problemet er at de egentlig ikke kan sendes som brevpost så portoen blir så himla dyr hvis man kun bestiller skålene:(
♥tre små hjerter♥ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2009 Så hyggelig sagt av deg;)ja hva får man får 35...iallafall en fin godisskål til ungene hvis man tar en tur til barnaparadis...;)var jo innom dorothea også...det var jo butikk i min ånd kan man si....den butikken og din drar vel mosseporten opp 300 hakk i mine øyne:)til og med samboeren min synes det var verdt et besøk til mosseporten pga din butikk:)så vi kommer garantert tilbake:)bor jo i Halden, og med de nye veiene er jo ikke det lange veien...her i Halden er det ikke akkuart mye å rope hurra for når det gjelder barneklær.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 herligt! Jeg finner nok noe mer jeg har lyst på, så det blir ikke noe problem
♥tre små hjerter♥ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2009 FY og SKAM deg lykke med gutt og jente, hihi....;)neida, men er enig med deg, de skålene er superfine:)
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Har faktisk hørt det før at pappaer synes det er gøy å handle hos oss og det varmer jo hjertet mitt:) Dorothea er superfin og et senter trenger jo slike butikker som oss. Hvis ikke ville jo alle sentre være like kjedelige med kun kjedebutikker. Halden er ikke så langt med flott vei:) Håper jeg er på jobb neste gang du stikker innom.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 hehe, jeg var inne på bloggen din sist du la ut link, og fallt fullstendig for de skålene Og når leader'n får inn blåe også, så blir det toppers
♥tre små hjerter♥ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. juli 2009 Ja det ville vært hyggelig, jeg vet jo ikke hvordan du ser ut:)men kanskje du kjenner igjen meg:)ja takk gud for at noen satser..og gir oss butikker med litt sjarm og ikke bare de evig kjedlige butikkene som popper opp OVERALT....skulle ønske det var fler som deg..som turte;)Jeg legger GJERNE igjen litt ekstera, for og få det lille ekstera tilbake. Så du hadde et innlegg for en tid tilbake, ang salg i små butikker,kontra store kjedebutikker...og støtter deg fult ut på den:) Ha en herlig helg:)
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #13 Skrevet 24. juli 2009 Takk:) Ja det har vært en utrolig kiip sesong og da blir man litt frustrert. Mulig du leste det på bloggen vår? Nå skal jeg ta med meg Edward Cullen til sengs og ønsker ALLE en super helg:)
♥tre små hjerter♥ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2009 Ja det kan stemme;)surrer litt om dagene...jfr den nye tavlen på veggen på kjøkkenet....er en grunn til at en slik måtte i hus:)men du kunne planta det innlegget her også synes jeg...kanskje noen hadde fått seg en oppvekker, at det er ikke gratis å drive for seg selv...du får kose deg med Edward Cullen...han er sikkert fin å ta med i seng;)god helg ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå