Juli 08 + April 11 Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Er litt ny i gamet, mye å sette seg inn i. Bør man ha både vinterdress og vår/høst dress eller holder det med vår/høst med ull under. Frøkna begynner i bhg nå i august. Takker for alle svar
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Kommer an på hvor i landet du bor. Vi bor på Romerike, og har kun hatt høst/vårdress, med lag-på-lag ull/fleece under om vinteren. Enda det kan bli 25 blå her på innlandet ;o)
It's all about me Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har begge deler og ville aldri ha klart meg med bare en av dem.
Babyønske �� Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 En vår/høstdress kan fungere kjempefint som vinterdress med ull under.
Juli 08 + April 11 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2009 Bor på vestlandet så vi pleier ikke å ha de hardeste vintrene.
LegallyBlond Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Bor også på vestlandet og har fram til nå hatt både vår/høst og vinterdress. Spesielt når de er små synes jeg den sitteputen i baken på vinterdressen er god, samt at jeg har vært redd for at det skulle bli for kalt med bare vår/høstdress. Kjenner flere som har brukt kun den tynne dressen hele året med lag på lag under, så i år så prøver jeg på det med 4-åringen. Nå er han stor nok til å gi beskjed selv om han blir kald, så får vi heller kjøpe vinterdressen om det blir behov. KOmmer nok til å kjøpe det ullforet som kan knappes i dressen, men litt usikker på om det gjør dressen vanskelig å få på om vi har annen ull under i tillegg. Og det jeg vil fram til er at jeg ville prøvd meg fram, og heller kjøpt vinterdress om det blir behov for det, men at jeg tror behovet for vinterdressen kanskje er størst for de minste barna som ofte er mindre aktive og ikke gir beskjed om de fryser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå