♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Har brukt kloramfenikol som den skal brukes (nesten, glemte den en kveld og jeg dryppet ikke så ofte på dagtid som jeg kanksje burde, men ellers fått det godt inn i øyet, brukte kremen også på morgenen den dagen jeg glemte kvelden). Nå avsluttet vi forrige dagen, men nå er han rød i øynene IGJEN! Jeg skjønner ingenting! er ikke så lenge siden han hadde det sist Da var han forkjøla i tillegg, det var han ikke denne gangen. Sist gang ville ikke kloramfenikolen funke så vi fikk en annen salve å smøre på som han ble bra av. Nå brukte vi først den salven, men han ble ikke helt bra så vi begynte med kloramfenikolen. Jeg blir faktisk veldig bekymret! Hva om han skal ha det evig? Nå vil jeg ikke begynne på ny runde med antibiotika....
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Holdt på i to uker med jenta mi ein gong......... Ho var fin om kvelden også våkna ho opp med to auger som var klistra sammen.... Den runden der var seig. Det er vel det at me har bruka kloramfenikol for mykje og at det går over av seg sjav veldig ofte når det er virus og kloramfenikol ikkje hjelper men me har bruka det for det...... Det går nok over men bruk det gjerne ein dag eller to til, opp mot fem dagar etter symptomfrihet. God Bedring
Sylteflesk Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Husk på at du må bruke kloramfenikol i to dager etter at alle symptomene er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå