Skyfrihimmel Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Her er den helt på bunn,null lyst, Stakkars mannen min... Var ikke sånn sist... fikk da jente.. Noen erfaringer rundt dette? Kjønn i magen noe å si for sexlysten?
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 har det helt ligt deg var også helt anderledes sist holdt da på å ta knekken på gubben me all sexen. denne gangen er d motsatt å så til di grader oxo! fikk også jente sist.
Marius og Jonas! Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Jeg mistet mye av sexlysten sist jeg var gravid, og da fikk jeg gutt! Og det er mye det samme denne gangen også, og jeg har på følelsen av at det blir gutt nå også! Så kansskje det er noe i det, at kjønnet på babyen har virkning på sexlysten vår....!!
Tweak Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg hopper ikke på ham akkurat men både lysten og sexen er bedre nå enn før jeg ble gravid! :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Hehe, ja kanskje det er pga at jeg har gutt i magen at sexlysten er på bånn? Er ikke stort å skryte av i hvert fall...
vi blir 4 :o) Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 ikke tilstede denne gang desverre.. kunne godt klart meg uten frem mot fødsel, men føler jeg må bli med på dansen for mannen min sin del.. venter jente denne gang.. sist gang var den på topp gjennom hele svangerskapet, og ville ha litt kos daglig, da fikk jeg gutt..
rachelmor Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 dårlig dårlig.... min er nesten helt borte.. men er bare 12+2 så får hope det snur hadde ikkje noe god sexlyst første svangerskapet mitt heller,, å da fekk eg jente,, kanskej det blir det denne gangen å da
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har faktisk veldig bra sexlyst, og det er enda bedre nå enn før jeg ble gravid. Er liksom så klar for det, når vi først har det at jeg har sinnsykt lett for å få orgasme! Jeg er jo kjappere enn han, hehe! Nå er jeg veldig direkte her, men synes det er litt komisk i grunn.. Har ikke sex hver dag da, har ikke energi til det med ei jente på 16 mnd i tillegg til svangerskapet og det daglige, men det blir et par ganger i uken kanskje.. Det er liksom sånn passe til han også, han er ikke så storkrevende på det. Sist fikk jeg denne lysten etter magen begynte å komme i veien, altså senere i svangerskapet. Da fikk jeg jo jente.. Nå vet jeg ikke, men har hatt god sexlyst nesten hele tiden. Tror det har mer med formen vår, enn kjønn..
onehitwonder - Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Her forsvant den heelt med graviditeten!! Fra daglig til nada liksom.. Har ofte mange hormonelle drømmer men det er også det, har seriøst ikke hatt sex siden babyen ble unnfanget og er nå i uke 28. Og dette er overhode ikke likt meg i det hele tatt.. Føler jeg blir litt stresset av det, men nå har jeg kapitulert og innsett at det antagelig kommer til å bli slik frem til fødselen. Skal sies at jeg har vært mye dårlig da så "trøster" meg med at d er grunnen. Typen har heller ikke lyst da, tror faktiks han synes d er litt ekkelt mtp at d er en baby inne i der, og det får meg kanskje ikke akkurat til å føle meg mer attraktiv,
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Opp å ned her og. Men det er fordi jeg er syykt trøtt om kveldene, prøver å legge oss tidligt, for vi er veldig glad i kos:D hehe. Før graviditeten hadde vi sex hver eneste dag, så ikke rart jeg ble gravid fort:P hehe. Men nå har jeg begynnt å få problemer med bekkenet, så det blir korte kose kvelder, men fornøyde blir vi:) vil ha sex så lenge jeg klarer, å håper ikke bekkenet stopper det helt for meg:)
b77h Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 Phu! godt å høre det er flere der ute...min lyst er også helt borte. Nå har den ikke vært topptopp før heller, men etter jeg ble gravid er den virkelig ikke til stede. Tenker ikke på det, og savner det ingenting. Syns fortsatt mannen min er kjempedeilig og vil kysse og kose med han dagen lang. Men sex : nei. Så det har vi ikke hatt siden jeg ble gravid...ups..Heldigvis har han ikke vært så frempå eller mast, fordi han har vært litt redd for at det kunne ødelegge noe (vi har mistet før). Har sagt til han at det er ufarlig. Så kanskje nå når jeg er over 12 uker at vi kan prøve oss ;-) Føler meg jo nesten som en jomfru, hehe...
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 25. juli 2009 #12 Skrevet 25. juli 2009 Null, nix og nada. Stakkars gubbe... :S Sånn var det sist også. Håper det går over om ikke alt for lenge
Nr to i februar :-) Skrevet 25. juli 2009 #13 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har økt sexlyst, og har hatt det siden jeg blei gravid, sånn var det i forrige svangerskap og. Er 12+2 i dag og fortsatt veldig kvalm, men tro det eller ei- sex er det eneste som hjelper mot kvalmen!
Maligima Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Husker ikke åssen det var i de 2 andre svangerskapene mine,men nå er den iallfall på TOPP:) Å tror ikke akkurat han klager:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 25. juli 2009 #15 Skrevet 25. juli 2009 Sist gang var lysten økt, denne gangen er den dårlig... Har blitt lite action etter at jeg ble gravid, men var ikke så fryktelig mye mens vi prøvde heller i grunnen pga at vi har vært veldig slitne med en gutt som våkner altfor tidlig på morgenene;) Men nå har han begynt å sove litt lenger, så kanskje det hjelper når vi blir litt mer uthvilt??
Julelita Skrevet 25. juli 2009 #16 Skrevet 25. juli 2009 Jeg hadde god lyst i utgangspunktet, og den har absolutt økt siden jeg ble gravid. Det kommer selvsagt an på formen om ting skjer, men lysten er der hele tiden. Er nesten plagsomt.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 25. juli 2009 #18 Skrevet 25. juli 2009 Sexlysten er ikke tilstedeværende. Heldigvis, må jeg nesten si! Tro hvordan jeg skulle klart meg hvis jeg hadde fått mer lyst, jeg som er alene gjennom det her ;-)
Kongeørna Skrevet 25. juli 2009 #19 Skrevet 25. juli 2009 Sex? Lyder kjent, men hva var nå det igjen..... Jeg har hørt at det er vanlig å ha økt sexlyst hvis man bærer på gutt, og ikke noe hvis man bærer på jente. Dette stemmer på meg. Men som alt annet, er det vel sikkert noe overtro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå