Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Det er vel ikke bare meg her inne......... :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg;-) Men, det er 3 året nå... Elsker å studere:)
It's all about me Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Om det går under kategorien å studere vet jeg ikke, men skal iallfall begynne på skole for å bli juridisk kontormedarbeider (tidligere advokatsekretær).
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Eg skal også til på tredje året!! Gledar meg noko enormt for nå ser eg eit lys i enden av tunellen!! Eit år til eg kan sei at eg har ein bachelor i internasjonal markedsføring!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Kan jeg skrive meg på listen her selv om jeg ikke begynner på studiet før i januar?
mamarama og lille banan Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 jeg skal tar siste året på lærerstudiet som nettstudium
LegallyBlond Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 Ja, skal igang med 4.året på rettsvitenskap =)
piano♫ Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skal ta videreutdanning (er lærer) - norsk 2, samtidig som jeg går hjemme og har permisjon med et lite knøtt...
PAVEEL Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 jepp, nettbasert delstudium da:) spent på hvordan det blir med 3 barn.
bare meg. Skrevet 25. juli 2009 #12 Skrevet 25. juli 2009 jeg skal og.. gleder meg etter å ha vært i permisjon i 2 år.
Dossa :) Skrevet 25. juli 2009 #13 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skal ta videreutdanning (er lærer). Skal begynne med spesped, har tatt et emne allerede og skal prøve å få tatt et til til høsten
FerdigFødaForAlltid Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skal studere! Siste året på mastergraden!
Galskapens overhode Skrevet 25. juli 2009 #15 Skrevet 25. juli 2009 jeg skal ta videreutdanning.. Er nyutdannet lærer.. skal ta nettstudium- nynorsk i opplæringa 30stp og sosialpedagogikk 30 stp. Skal begynne i ny jobb til høsten 80%. Gleder meg!! Nå skal jeg studere bare fordi jeg vil, og ikke fordi jeg må. =)
Dossa :) Skrevet 25. juli 2009 #16 Skrevet 25. juli 2009 Sfinx'n~d e mæ d: Det høres spennende ut det du skal studere!! Fikk lyst til å lese mer om det, har du en nettside som jeg kan lese??
Mamman til Daniel:) Skrevet 25. juli 2009 #17 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skal studere:) begynner på 2 avd på jussen:)
mamarama og lille banan Skrevet 25. juli 2009 #19 Skrevet 25. juli 2009 Oline, det er sikkert gjennom Høgskolen i Volda hun tar nettstudiene, sånn som jeg gjør www.hivolda.no
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 #20 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skal ta et lite fag i permisjonen ja. Tar litt offentlig rett på nettstudium. Gleder meg til det og håper det går bra:)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 25. juli 2009 #21 Skrevet 25. juli 2009 E skal:) Handel og ledelse.. 5,5år siden sist.. 27år.. er ferdig utdanna rett før fyllte 30:S
2smågull Skrevet 25. juli 2009 #22 Skrevet 25. juli 2009 Frokostquiz: hvor skal du studere? jeg vurderte det,men de hadde bare på kvelden her jeg bor. og det går ikke for meg.
Gruffalo:-) Skrevet 25. juli 2009 #24 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skal studere, bare ikke bestemt meg for om det blir heltid eller deltid:-) Har takket ja til deltid fra hovedopptaket, men fått tilbud om heltid idag fra restetorget, så må bestemme meg snart! Førskolelærer:-)
1881 Skrevet 25. juli 2009 #25 Skrevet 25. juli 2009 Skal studere til videreutdanning i Anestesisykepleie, dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå