Gå til innhold

HVEM SKAL STUDERE TIL HØSTEN??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke bare meg her inne......... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg;-) Men, det er 3 året nå... Elsker å studere:)

Skrevet

Om det går under kategorien å studere vet jeg ikke, men skal iallfall begynne på skole for å bli juridisk kontormedarbeider (tidligere advokatsekretær).

Skrevet

Eg skal også til på tredje året!! Gledar meg noko enormt for nå ser eg eit lys i enden av tunellen!! Eit år til eg kan sei at eg har ein bachelor i internasjonal markedsføring!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg skal studere :)

Skrevet

Kan jeg skrive meg på listen her selv om jeg ikke begynner på studiet før i januar?

Skrevet

jeg skal :)

 

tar siste året på lærerstudiet som nettstudium :)

Skrevet

Jeg skal studere :)

Skrevet

Ja, skal igang med 4.året på rettsvitenskap =)

Skrevet

Jeg skal ta videreutdanning (er lærer) - norsk 2, samtidig som jeg går hjemme og har permisjon med et lite knøtt...

Skrevet

jepp, nettbasert delstudium da:) spent på hvordan det blir med 3 barn.

Skrevet

jeg skal og.. gleder meg etter å ha vært i permisjon i 2 år.

Skrevet

Jeg skal ta videreutdanning (er lærer).

Skal begynne med spesped, har tatt et emne allerede og skal prøve å få tatt et til til høsten :)

Skrevet

Jeg skal studere! :) Siste året på mastergraden!

Skrevet

jeg skal ta videreutdanning..

Er nyutdannet lærer.. skal ta nettstudium- nynorsk i opplæringa 30stp

og sosialpedagogikk 30 stp. Skal begynne i ny jobb til høsten 80%.

 

Gleder meg!! Nå skal jeg studere bare fordi jeg vil, og ikke fordi jeg må. =)

 

Skrevet

Sfinx'n~d e mæ d: Det høres spennende ut det du skal studere!!

Fikk lyst til å lese mer om det, har du en nettside som jeg kan lese??

Skrevet

Jeg skal studere:) begynner på 2 avd på jussen:)

Skrevet

Oline, det er sikkert gjennom Høgskolen i Volda hun tar nettstudiene, sånn som jeg gjør :)

 

www.hivolda.no

Skrevet

Jeg skal ta et lite fag i permisjonen ja. Tar litt offentlig rett på nettstudium.

 

Gleder meg til det og håper det går bra:)

 

 

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

E skal:) Handel og ledelse.. 5,5år siden sist.. 27år.. er ferdig utdanna rett før fyllte 30:S

Skrevet

Frokostquiz: hvor skal du studere? jeg vurderte det,men de hadde bare på kvelden her jeg bor. og det går ikke for meg.

Skrevet

stemmer nok det =)

Skrevet

Jeg skal studere, bare ikke bestemt meg for om det blir heltid eller deltid:-) Har takket ja til deltid fra hovedopptaket, men fått tilbud om heltid idag fra restetorget, så må bestemme meg snart!

 

Førskolelærer:-)

Skrevet

Skal studere til videreutdanning i Anestesisykepleie, dette blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...