Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Merker man klart at vannet går??? Eller kan man sitte på do og rett og slett tro at man tisset mye, hvis dere skjønner?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 jeg trodde jeg tisset....men merket det fordi det aldri stoppet liksom...................:-) vet ikke om det går an å ikke merke det...det blir jo ikke tomt med en gang liksom..det produseres jo litt nytt..og da kommer jo det også ut...så man vil vel lekke litt?? eller?? vet faktisk ikke....men jeg "lakk" med begge mine to...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Det KAN skje uten at man merker det. En jeg kjenner mistet barnet sitt på termin fordi det var tomt for fostervann uten at hun hadde merket vannavgang. Det må ha kommet bittelitt om gangen over lang tid. Hvis du mistenker vannavgang så ring føden og be om å få det undersøkt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Vannet mitt gikk 4 dager over termin, og jeg lå i senga når jeg kjente noe veldig rart i magen. var liksom som et lite knepp.. så da fikk jeg bange anelser og reiste meg fort opp og sprang på badet. Alt kom ikke ut på en gang, men det kom veldig mye vann ut litt og litt - om du skjønner? Jeg kjente forskjell fra å tisse og når forstervannet kom. Når jeg tisser kjenner jeg det og har en viss kontroll. Kan ikke bare plutselig begynne å tisse uten "forvarsel". Fostervannet hadde jeg ikke kontroll på i det hele tatt. Mannen måtte kjøpe bind til meg før jeg kunne dra opp til sykehuset, fordi det kom så mye. fødte tre kvarter etter at jeg kom inn døra på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå