Kåva Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Vi skal en uke til Mallorca. Det blir første gang vi reiser sånn med tulla vår. Hun er 17 mnd. Hun er en veldig blid og positiv jente, så jeg tror det meste kommer til å gå greit. Alltid fornøyd nå det skjer ting rundt henne. Også er det jo mor som er litt spent på hvordan det blir. Tar gjerne i mot tips, noe spesielt vi bør ta med eller gjøre. Tror vi tar med litt mye kanskje, grøt, drikke og bleier blir pakket med.
Collette Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg hadde ikke tatt med drikke eller bleier. Bleiene i Spania er veldig gode. De selger mange kjente merker der. Hva slags drikke tar dere med da? Det meste finnes på Mallorca.
mai mammaen til to Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 jeg hadde tatt med bleier, grøt osv... det har jeg gjort når vi har reist. er så greit å ha den maten de spiser hjemme med seg for da vet du at de får noe de liker...
Kåva Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 Har hørt at bleier er så dyrt i Spania. Tar nok ikke med for hele uken, men en del. Tar med Nan, hun får det fortsatt det morgen og kveld. Regner med at det blir veldig varmt, tar derfor med litt barnejuice og smoothie. Jeg har vært litt nøye med å styre unna sukkerholdige drikker. Er kanskje litt "hysterisk" som noen sier, he he. Vi skal til Alcudia, vet ikke om det er store matbutikker der?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 I Alcudia har de matbutikken SPAR:-) Så du får det du trenger. Bleier er nok litt dyrere enn hjemme, men de har pampers der i hvertfall. Og nå ble jeg misunnlig. Det er så fin strand i Alcudia. Kos dere masse.
Collette Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Ja, stemmer at bleier er litt dyrere enn i Norge, men ikke så mye at jeg tar med bleier mer enn til et par dager kanskje. Nan finnes i Spania. I alcudia er det en stor Mercadona butikk. Der har de det meste.
Kåva Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2009 Tusen takk for tips :-) Vi gleder oss veldig, litt spente da, første sånn familieferie :-) Har skjønt at stranda er veldig bra, hotellet ligger helt ved stranda, deilig :-)
Alenemamma :) Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Vi reiser til Alcudia på fredag med gutten min på 2 år. Jeg tar med bleier(libero) og våtservietter. De selger pampers der nede men det er dyrt. Ellers så har de samme drikke som i norge vann, brus, barnasaft, osv, Jeg tenkte ta med 2-3 pakker med disse ferdig nan melkene så han kan ha om kvelden, Ellers så har de alt der nede Var der i fjord også kjempeplass:) Leker til flyet tar vi også med og noe godis:) Når reiser dere? Hvilket hotell?
Kåva Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2009 Vi reiser lørdag om en uke :-) Skal bo på hotell Sofia. Dere da, hvor skal dere bo?
Kåva Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2009 Tror kanskje jeg skal minke litt på mengden av hver ting vi har med :-) De posjons pakkene med nan er så kjekke, ihvertfall på kvelden om man er ute å spiser. Har kjøpt inn litt små bøker og tegnesaker som kan være greit på flyet. Må jo hele tiden tenke på at det ikke skal være for stort. Har jo ikke noe mere kilo selv om tulla vår er med. Sambo får ikke med seg så mye klær da, han syns det er helt greit. Ser fram til å kjøpe klær der nede han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå