Gå til innhold

Noen hobbyfotografer her da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å tar endel bilder bare for artighet. Tar mye av barn og natur.

 

Hvilke typer bilder liker dere?

 

Er det noen her som har linker til sider eller blogger med spennende og litt annerledes bilder på? Artig med litt inspirasjon:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en mann som er hobbyfotograf(han driver egentlig mye med det så jeg vil kalle det deltidsfotograf)

Han har egen hjemmeside der han legger bildene han tar.

http://www.galleries.no

Skrevet

åå..denne siden må jeg se mer på ja. Mange fine bilder! Tusen takk for linken. Han lille Nicklas som var tatt bilde av var så utrolig nydelig:)

Skrevet

Hvor er du fra da?

Ja...var han ikke nydelig vell? Bare 3 mnd så litt vansklig å ta noen bilder med hodet oppe siden han er så litn. Men blir vell nye bilder om 1 mnd tid..

Skrevet

Bor i Trondheim:) Veldig mange stilige bilder på den siden. Har han holdt på med fotografering lenge?

Skrevet

Han har holdt på i snart 3 år..

Tror han trives veldig godt med det.

Han er vartfall veldig flink syns jeg.

Datteren vår blir vartfall godt dukumentert.

Skrevet

Jeg er :-) Drevet med dette ca i 4 år nå..

Liker best å ta bilder av mennesker(Portretter)

 

Skrevet

Legger ut hjemmesiden min...

www.takeapicture.no

 

Skrevet

Vi tar mye bilder begge to, mest barn og natur. 600-700 pr år overlever "sensuren". Disse redigeres, (altså justeres for lys/fargetone/kontrast, beskjæres og korrigeres for "feil" som røde øyne), og tas vare på. 200-250 av dem blir bestilt i papirutgave og havner i album. Med tilhørende (solid) teksting. Og noen få på veggen.I vanlig eller litt større (typsisk 15 x 20 cm) format og "rammeløs ramme". Med passepartout, selvsagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...