Gå til innhold

Hvordan kan jeg bli tynnere i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så feit i ansiktet..har skikkelig bollekinn. Ellers på resten av kroppen er jeg slank.hva skal jeg gjøre for og bli slankere i fjeset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. tviler på at det går an å punktslanke ansiktet.

Tipper uansett at det bare er noe du inbiller deg, og at du er så fin så:)

Skrevet

Ammingen hjalp faktisk på meg. Jeg ble tynnere i ansiktet av å amme.

Skrevet

Det problemet har jeg også..veldig tynn på kroppen, men har store bollekinn og en del under haka. Jeg vil ha seriøse tips, men ingen fettsuging!

Skrevet

dersom du tygger heftig tyggis minst 4 timer hver dag vil du etter 4 uker merke en stor forskjell.. står du på hodet mens du tygger, vil annsiktet bli langt og slankt..

Skrevet

Dette skal jeg prøve ut med en gang, jeg har masse tyggis liggende! Takk for tips:)

Dust.

Skrevet

Mange useriøse svar her gitt..

Det kan komme av for mye vann i kroppen.

Gode tips er ironisk nok å drikke mye vann og styre unna salt mat snacks og kutte ned på alkohol. Sier ikke at jeg trur du drikker mye eller noe;) men for noen skal det ikke mye til før vannet samler seg opp.

Men iallefall et tips mot "oppblåst" ansikt:)

Skrevet

Jeg har alltid hatt "bollekinn". Liker det ikke. Trener mye, men blir aldri smalere i fjeset:( Trenger tips jeg også, men det er sikkert ikke så mye å gjøre når en er født sånn...

Skrevet

Her er problemet motsatt..Har litt for mye på mage, rumpe lå, Hovedsakelig rumpe og lår..Men om jeg trener eller prøver ulike tiltak for å ta av KUN rumpe/lår aå ender jeg ALLTID opp med å se sykelig tynn ut før jeg i det hele tatt har mistet en mm av omkretsen rundt hofter..Puppene forsvinner, ribbeina stikker ut på brystkassen, kragebeina ser ut til å ville skjære seg gjennom og øynenen stikker ut, ser "anorektisk" ut i ansiket,- seller osm disse straffangene under krigen.... Og det er bare i løpet av de 5 første kilo.. tatt i betraktninga t jeger 10 kilo "overvektig",- ås skulle en tro at fem kilo skulle kunne forvinne uten slike resultat..Men neida...Jeg skal visst ikke gå ned i vekt jeg.Og da får det bare være... Så jeg trenre, holder meg sunn så får ræva bare være..Resten av kroppen ser ok ut, og jeg erfrisk og rask og fornøyd med det..Kommer med alderere.....

Bollekinna dine vil nok også forsvinne med alderen....Ansiktsfett som forsvinner er en av mange årsaker til rynker.:Kanskje kommer de senere til deg pga "reservene" i kinnenen :o) ??

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Å tygge tyggegummi er faktisk et godt tips, det kan virke, spesielt mot dobelthake, men trener også annen musklatur i ansiktet. Strekke tunge er også et godt og gammelt triks.

Men det som trolig ville ære løsningen i ditt tilfelle er kirurgi. Bollekinnene dine er fettansamlinger i kinnene. Alle mennesker har forskjellig mengde fett i ansiktet, og jeg vil tro du har ganske mye.

Jeg har sett inngrepet blitt utført. Det er svært enkelt, og den ekstra fettansamlingen ligger som en "pølse" i kinnet, og er utrolig enkel og fjerne.

Nå sier ikke jeg at du skal gjøre dette, men det er nok eneste løsningen for å få "hamsterkinnene" bort.

Kanskje du heller skal lære deg noen triks med sminke og tilbehør, som tar bort noe av oppmerksomheten på kinnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...