Kakeåndsen Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Kan "kurva" bety noe annet enn en heller nedsettende betegnelse på en kvinne?
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Nei;) Men det brukes som et banneord, når man er sint, feks, uten at det trenger å ha noe med en kvinne å gjøre.
giggsi Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Det betyr hore. Men brukes som vi bruker f.eks faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå