Gå til innhold

Partitesten - hvilket parti bør du stemme på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hel som forventet, Arbeiderpartiet, alternativt SV.

Skrevet

Jeg fikk Venstre noe som kanskje overrasket meg litt. Det stemmer jo forsåvidt med retningen..... tror jeg kanskje bør ta en intensiv runde på alle partier og programmene deres.

Skrevet

Hm, ble litt overrasket over partiet som "vant" - men partiet jeg mest sannsynlig kommer til å stemme på, havnet på 2.plass med kun 0,3 % margin, så..

Skrevet

helt som forventet! frp

Skrevet

Hvilket oppegående menneske stemmer Frp? Lev i dag for i morgen kan det være for sent? Tipper ingen av dere har høyere utdannelse.

Skrevet

Hvorfor så frekk mot oss uten høyer utdannelse? Hehe:)

Ble AP, akkurat som forventet:)

Skrevet

Ap :)

FrP kjører landet på rævva.. Hadde egentlig vært litt "morsomt" å se. Velgerne hadde fått seg en støkk.

Skrevet

Frp som forventet.

Ja la oss velgere av Frp få sjansen til å drite oss ut da. Dere "røde" har jo driti dere ut i ganske mange år så er greit å la andre få sjansen nå.

Og tenk om vi ikke driter oss ut:)

Skrevet

Høyre. Det forbauset meg litt

Skrevet

Hvorfor tror du Norge har klart seg så bra selv i finanskrisetid? Man vil ikke se resultatet av Frp politikk etter 1 stortingsperiode, men personlig har jeg en drøm om at barna mine og generasjoner etter dem skal ha det like bra som vi har det i dag.

Skrevet

Jeg fikk FRP, men jeg er så imot dette med å ta vekk kontantstøtta at det blir KRF for min del. Og KRF var like under FRP på min test ihvertfall, var vel 1 prosent som skilte dem... Tror jeg er litt motstridende i meg selv:p Ønsker at homofile skal ha like mye rett som alle andre mtp adopsjon og giftemål... Hmmm, vanskelig å velge når man ike har et parti som fyller alle kriterier :P

Skrevet

Ble Ap, og jeg ble vel ikke egentlig overrasket dog jeg har lite peiling på hva partiene står for.

Har følelsen av at alle roper høyt nå frem mot valget og at frp roper ekstra høyt med litt mer provoserende/på kanten forslag. Jeg liker ikke å høre på "ropingen"... Vil heller ha det mer saklig!

Skrevet

Jeg ble frp... men er gammel høyrevelger...

Skrevet

Jeg ble Frp. Er ikke overrasket, men temmelig lattermild, Siv Jensen er ikke mitt førstevalg, men hun står for et par saker som jeg brenner litt for - og som jeg har tro på at Frp kunne fått en endring på. Nå har det seg dessverre slik at Frp kan forandre mange andre ting som jeg jo faktisk liker pr idag - så da må man veie fordeler mot ulemper, og kanskje spørre seg selv om Frp kan gjøre uopprettelig skade med 4 år på tinget - og om det er verdt det? ;)

Skrevet

SP

Helt som forventet.

FrP helt nederst, også som forventet.

Skrevet

jeg fikk senterpartiet...hehe

Skrevet

Samme her :-)

Men det blir nok AP her i gården :-)

Skrevet

Off dette er litt pinlig.. Jeg eier ikke peiling på politikk. Desverre. Denne testen mener jeg bør stemme SV! Hva vil det si igrunn? Noen som kan forklare meg?

Skrevet

Ble veldig overrasket da jeg fikk resultatet; Krf!!:D

Aldri tenkt på å stemme det en gang!

Skrevet

Det vil si at SV jobber for de sakene du er opptatt av, og at det er det partiet du er mest enig med.

Skrevet

AP selvsagt - jeg vet da hvilke saker mitt parti jobber for!

Skrevet

Høyre og Frp på en sterk andreplass, VI trenger en forandring her i landet. Det holder med Ap!!!! Skjønner ikke at folk ikke lærer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...