Gå til innhold

Hjelp hjelp hjelp !!! Til alle som har eid simo og kan simo !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en brukt duo tenkte jeg, og fant et bra tilbud på finn.no. Uten å titte så veldig på bildene på annonsen, aner ikke helt hvor jeg har vært så ser jeg jo nå at dette vel egentlig ikke er en duo ? ? ? (men en kombi?) Eller hva tror dere, om man leser annonsen står det tom.:

"Beskrivelse

Selger min duo vogn,duo har større plass enn kombi vognen. Både i dypvognen og sportsdelen. Vognen er lite brukt og pent behandlet."

Så nå lurer jeg på om dere kan hjelpe meg, utifra bildet ser nemlig jeg en bærebagdel og en sportstrille. Har avtalt å hente vognen i morgen og er så fornøyd, så nå håper jeg virkelig at noen av dere kan hjelpe meg. Jeg har prøvd å ringe for å spørre damen, men har ikke fått tak i henne. Håper noen av dere kan hjelpe meg. Har brukt www.simo.no sine sider for å titte og sammenligne, men tenker at jeg ikke kan alt om duoen, så trenger derfor hjelp :)

På forhånd takk :

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18278765&sid=xz5edbH-cej648659&pos=null&tot=null

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS: Kan hende jeg driter meg ut her nå, kan man ta av kalesjen på bagdelen til duoen ? Kanskje der jeg tuller nå !!!! ???

Skrevet

såvidt jeg kan se er dettte en duovogn ja.... kalesjen flyttes fra bagdelen til sportsvogndelen den nemlig....

jeg har lik den vognen og er superfornøyd!

Gutten min kunne bruke baggen lenge... mye pga "ryggen" som kan settes opp slik at barnet kan sitte i baggen.. sjekk at den følger med bare! kan taes ut nemlig... jeg satt den på når han ble stor nok til å bruke den!

Lykke til!

Skrevet

Tror det stemmer at det er en duo, bagen til kombivogna vår har ihvertfall ikke den greia som er nederst på bagen på bildet (ja, jeg er god til å forklare!). Vet ikke ang.kalesjen, men det må jo gå an å feste den på bagdelen, vanskelig å se utfra bildet. Fin vogn ihvertfall:-)

Skrevet

ser ut som en duovogn ja:)

Skrevet

Jippi, jeg tror jeg har løst det. Ser nå på bagdelen at det er den "click on" plastikken under på en måte. Så da er det nok duoen ja og jeg som kan for lite om den :P

Visste bare ikke at man kunne ta av kalesjen på denne, følger det kun en kalesje med da, til duoen ? Herregud så dum jeg føler meg..

Skrevet

Takk jenter :) Jeg ser det nå ja !!

Når det gjelder den vippkanten i bagedelen slik at ungene kan sitte, så vet jeg for å være helt ærlig ikke hvordan jeg ser etter den ?! Er veldig få som vet om den tror jeg, så kan jo hende at hun som selger ikke vet heller. Så også nå at ikke dette "vinter/høst-trekket" er med på bildene, så har sendt sms og spurt. Kjempefin vogn :) så er veeeldig fornøyd !

Ble litt snurt i dag da jeg var på babyshop, de selger duovognen i KNALLrød for 3700 kr...det er jo bare 700 mer, men jeg er desverre av typen som ikke er så glad i rødt. Desverre ikke glad i rødt i det hele tatt, så da går det bare ikke, men surt ? JA ! Hehe...

Skrevet

Det der er helt klart en duo-vogn. Til duovognene er det en bagdel og en sportsvogndel, hvor kalesjen flyttes imellom (altså det er bare en kalesje med). Husk at det skal være et "stormtrekk" til bagdelen og ett til sportsvogndelen.

Tror du vil bli fornøyd med vogna. Er i alle fall knallfornøyd med min Simo Duo 2000-modell, som snart skal taes i bruk til 4.mann :)

Skrevet

Takk skal du ha :) Stormtrekket har jeg spurt om, men sportsvogndelen også ? Hvordan ser det ut, har jeg aldri sett noe bilde av. Dag hadde kombien fikk jeg bare med et trekk om jeg ikke tar helt feil ??

Digger simo, vil ha alt til simo hehe ! Har kjøpt lyserosa bagkant etc. Blir fint på en sort vogn tror jeg, også må vi ha ståbrett til snuppa på snart 3 år. Jippi gleder meg :) 4 mann ja ? IKKE verst, ikke fordi simoen holder, men fordi du ikke vil ha en splitter ny simo hihi !

Skrevet

heldig er du som har en simo 2000:) og kan bruke den videre;)

Arvet ei da jeg fikk min datter i 2003, den er helt super. men nå er den brukt av 3 barn og vi har klart å ødelegge festene på trilledelen, kalesjen mm. nå sliter jeg med å finne ny - pga vekten til vognene i dag. vil ha simo eller emmaljunga da vi bor på landet og triller overalt - MEN guban så tunge vognene vi kjøper i dag er:(:(:(:(

Skrevet

Da ville jeg i allefall valgt duo foran kombi, alene da den er lettere ! Du kommer til å bli så fornøyd atte :) Jeg skal hente vognen min snart juhuuuuuuu !

Skrevet

Var i allefall to ulike trekk til duo i 2000. Et lite som bruker på bagdelen - trekkes akkurat over kantene og festes i bag og kalesje med trykknapper. Til sportsvogndelen er det et trekk som er likt trekkene til en vanlig sportsvogn.

Kan tenke meg det blir fint med rosa kanter ja :)

Skrevet

Hurra hurra hurra ! Da endte jeg opp med en splitter NY Simo faktisk, på babyshop solgte de ut 2008fargene for 3700 kr, så jeg har fått meg en helt ny olivengrønn vogn. Med lyserosa bagtrekk etc. blir det RÅpent ! Herrejemini så artig, vi var på vei for å hente den sorte brukte, men så stakk jeg bare av et innfall innom babyshop på lørenskog, og vips så hadde jeg ny vogn for 700 kr mer :)

Beklaget veldig til hun jeg skulle kjøpe av da, men slikt skjer jo, og jeg kunne ikke gå glipp av den dealen :)

Skrevet

GRATULERER MED NY VOGN :)

Kan ikke du legge ut bilde av den da? Hørtes kanon-fint ut :)

Er det fortsatt ett trekk til bagdelen og ett til sportsvogndelen?

Skrevet

Hei igjen, ejg har desverre ikke noe kamera tilgjengelig, men om du går på www.simo.no kan du se på fargen der, olivengrønn heter den !!!

TAKK !!! og det er et trekk til begge deler, neb nab np ghlre abbet ned det bare, brette inn en kant av noe slag etc. veldig fornøyd nå jaaa !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...