2(3) Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Syntes min sitter litt løst, dvs den kan rigges en del i fastspent stilling. Har sett at den har løsna/ stått rett i været når barnet har ligget i vognen for å sove. Har nok sparket i den. Skjønne jo at den ikke kan tåle hva som helst, men er interessert i å finne ut om dette er vanlig eller ei.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Det er noen skruer i festene du kan stramme, muig de er itt løse etterhvert. Det jeg syns hoder den fint på plass er å feste den utenpå stoffet og ikke direkte i rammen. (men muig du allerde har det)
2(3) Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Ja, skal prøve meg på skruene, klarer ikke rikke på dem men mulig de kan strammes ytterligere til med verktøy. Har hatt den utenpå stoffet i det siste men så nå at d nesten var slitt gjennom. Sånt får jeg med vogndilla helt hetta av...... Så måtte forhøre meg. Takk.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Oi, skjer det også altså. Har ikke merket det på vår enda. Har vogndilla jeg også så vi har to forskjellige stoff til den, og bruker andre vogner like mye, så det tar vel litt tid før det slites ned.
2(3) Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2009 Ja tar nok litt tid. Min er imidlertidig bare ett år gammel og nesten bare brukt som sovevogn i bhg så regner med det ikke er meiningen at den skal brukes over stoffet, ift reklamasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå