Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noe å anbefale? helst nettbutikker. har et par sho shoes,å er veldig fornøyd,men de går bare opp til 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.tinyzone.dk har skinntøfler opp til str 32 :)

Skrevet

Dumt spørsmål, men trenger h*n tøfler? Det holder gjerne med sokker siden mange barnehager har varmekabler i gulvene.

Ellers har jeg vært fornød med H&M sine, de går opp til str 30.

Skrevet

I vår barnehage må de ha tøfler pga. at de ikke skal skli og falle på gulvet.

Mine barn er veldig varme av seg, og bruker sandaler.

Skrevet

veldig gulvkaldt i bhg,så tøffler er lurt:)

Skrevet

Nei... Men bruk den første linken, og så tar du bare vekk %20.

Uff, ble avansert dette her... ;p

Skrevet

Jeg jobber selv i barnehage, og sånne tøfler ala filttøfler, og sånne som man kjøper i skobutikkene er ikke noe gode. De sitter godt på beina, er ikke det, men det blir fort alt for varmt og klamt å gå inne med. Selv midt på vinteren.

Min jente bruker sånne sokker med skinnsåle, kjøpt på H&M, er kjempefornøyde med de vi! Og så sånne skinntøfler er veldig gode.

Skrevet

Nei. Gå til www.nostebarn.no og trykk på babyklær o-3 år oppe til venstre. Litt langt ned på siden finner du noen røde skinnsko.

Skrevet

I vår bhg går det i crocs/sandaler eller ingenting. Om vinteren/høsten når det er vått i garderoben er det supert med sko som tåler fukt og vann, og det er så varmt i bhg. at de trenger ikke tøffler for varmens del.

Skrevet

hehe:) nøstebarntøfflene var kjempesøte da

Skrevet

Da jenta var 1-2 år har hun brukt tøfler, men fra 2 år har hun bare brukt crocs og sandaler. Aktive barn hele dagen blir fort varme på føttene og det kan være lurt med noe som er litt luftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...