Gå til innhold

Andre nordsjø enker her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan synes dere det er å ha en mann i nordsjøen da?

Jeg savner han mye, kjeder meg kansje lett når han ikke er hjemme.

Så jobber og sover mye og gleder meg til han kommer hjem. Spent på hvordan det blir med en liten baby i hus, kansje litt mer å henge fingrene i:) Håper det går greit at han jobber offshore da.Heldvis vanligvis ikke mer enn 2 uker om gangen. Hva finner dere på?

Så og si alle vennene mine har jo mann og barn, så synes det er litt dumt å henge der om kveldene også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hærlig med mann i nordsjøen, kunne ikke passet meg bedre;) har ei jente på 2 år og venter nr 2 snart. ja de er ute i 2 uker, men også hjemme i 4 uker. jeg har ikke tid til å savne han, har jo 2 åringen som skal ha sitt, så dagene går fort. jeg er mye hos min familie når han er ute eller jobber i hagen.

Kunne aldri tenkt meg en mann som har en vanlig jobb, hadde gått med på nervene trur jeg, er veldig glad når han reiser så jeg får "fri", og så er det troligt godt når han kommer hjem også, er nesten som om vi er nyforelsket hver gang;) hehe.

Skrevet

Skjønner hva du mener meg her. Mannen min går meg ikke på nervene, men man blir jo litt "nyforelsket" når de er tilbake da. Skal være enig i den:) Håper på det blir litt mer å henge fingrene i når vi får ferdig huset og baby, litt mer å kjøre sa enn i en leilighet alene.

Skrevet

Ja blir nok kjekkere for deg å få baby i hus, kjeder deg ikke så mye da når mannen reiser ut. husker det var ganske ekkelt i beg når vi hadde fått vår første, alt var nytt og jeg grudde meg hver gang han reiste. men nå nyter jeg det når han reiser, savner han selvfølgelig for er til stor hjelp å ha han hjemme. hehe an går meg ikke direkte på nervene da, men kjenner visst han er hjemme en tur feks, merker at han skulle vært reist for jeg liker alene tiden;) kan gjøre hva jeg vil hjemme når jenta har lagt seg, uten å tenke på han visst du forstår va jeg mener;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...