Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg synes det var helt forjævlig(unnskyld uttrykket) å amme gutten min. Jeg hadde vondt helt frem til han var 3 mnd og da var brystvortene herdet. Men så lurer jeg på, gjorde det like vondt å amme barn nr 2,3 osv? Det er det jeg gruer meg til når nr 2 kommer, at jeg skal ha like vondt igjen da..
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Med nr 2 så begynte jeg god tid i forveien å smøre med lanolin salve. Ble ikke sår i det hele tatt:) Husk også at barn har forskjellig sugeteknikk. Noen tømmer deg enklere enn andre.
LoveActually Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Syns det var lettere andre gangen, fikk ikke så såre brystvorter, eller sprekker som jeg hadde sist. Med nr to ammet jeg i den stillingen jeg ville med en gang, istedenfor den jeg ble vist på sykehuset med nr en.... Men det var ni år siden. Vet ikke om de styrer like mye med å hjelpe som den gangen...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Det høres betryggende ut. Da finnes det håp:) Det høres kanskje tåpelig ut men det er det jeg gruer meg til og ikke fødselen.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå