Gå til innhold

Har noen av dere Twilight bøkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste har fått helt dilla og i dag lånte jeg boken hennes hehehehe merker jeg får litt sånn deilig fjortis feeling:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, nei men mange av fjortis-elevene mine er helt frelst.

Så filmen med klassen - ungdommelig følelse, ja. ;-)

Skrevet

Filmen var fin og vi skal på premiere i november:) Boka er mye mer detaljert så jeg føler det ikke bortkastet å lese den etter å ha sett filmen. Hvilken klasse har du spetakkel?

Skrevet

Ja jeg har alle og har lest dem for lenge siden. Var nesten sorgtung da jeg ble ferdig med siste :) VELDIG bra :)

Skal se filmen i kveld faktisk .... I HD !!!!!!!

*gleder seg*

Skrevet

Jeg hadde 8. klasse, og nå skal de opp i 9. klasse ;-)

Skrevet

oh yes! leste 2, 3 og 4 etter å ha sett filmen, så må få lest den boka også snart ;) tror jeg leste de på under to uker hehe...

Skrevet

hehehe jeg har nesten lest 1 bare i dag:) Veldig spennende selv om man vet hvordan det går. Litt usikker på om jeg skal lese de andre før jeg har sett film 2.

Skrevet

Jeg har en søster som har helt dilla på disse bøkene. Hun er helt frelst!! Men hun leser de kun på engelsk da.

Lurer på om jeg også skal lese de.

Skrevet

Har lest alle fire og gleder meg til november! ;)

Ble ganske hekta kan man si...det ser du kanskje å nicket...hihi

Skrevet

Jeg er godt voksen og hører siste boken nå. Merker at den er skrevet for unge. Men jeg er helt inne i Twilight verden. men jeg er veldig glad i vampyrfilmer da. elsker Angel, Buffy, skal se Being human nå den går på svensk tv har tatt den opp.

Liker ikker ikke vampyr skrekk filmer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...