Gjest Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Vet ikke hvorfor heller,det bare bobler inni meg av sinne! ÅRH! Skal snart ha mensen,og jeg har vært litt sånn hissig i humøret rett før uka etter jeg fikk Adrian,men fader heller,må vel være grenser! Nå har jeg ikke lyst å gå ut heller hehe. Får hoppe i dysjen å håpe det hjelper,for jeg kan ikke gå noen som helst plass med det hissige fjeset mitt HATER PMS!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå