Gå til innhold

babyen min har vært død i 4 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har ikke hatt den minste mistanke. vært kvalm noen dager innmellom, selv om værste kvalme ga seg rundt uke 9 +/- . jeg har hatt vondt i bekken de siste dager, puppene har vært ømme hele tiden.

men på jobb i dag blødde jeg litt, så reiste hjem i 1 tia, kontakta legen og kom inn klokka 3, ho fant ikke fosterlyd så ble sendt på ul. der ble det konstantert at babyen min døde rundt uke 8-9. og jeg skulle vært 13 uker i dag. i morra skal jeg på utskraping.

det er helt uvirkelig, og samtidig så forbanna vondt å vite. skulle ønske den hadde kommet som en vanlig spontan abort med engang, for nå hadde jeg slått meg til ro med at det går bra.

faen da, hvorfor måtta det lille frøet mitt dø.... jævlig bra start på ferien må jeg si.

rip lillevenn, farmor passer på deg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... Ble lei meg nå...

Goklem til deg..

Skrevet

Veldig trist å lese dette, sender min dypeste medfølelse. Håper dere kommer dere gjennom dette, og etterhvert kan se framover.

Stor trøsteklem

Skrevet

når jeg var på kontroll 11+4 var til og med livmora i rett størrelse, og legen sa at den vokste fint. skjønner ingen ting jeg,

Skrevet

så trist!!! må jo være ett mareritt nå.

Mine tanker går til deg og dine!

Skrevet

Veldig trist. Vet det er helt for J......... å miste.

Opplevde akkurat det samme som deg, dessverre. Gråt mye å hadde problemer med å takle den psykiske smerten. Det er ofte mye verre enn man skulle tro.

Ta vare på dere selv og om ikke alt for lenge er du nok gravid igjen skal du se.

Trøsteklem

Skrevet

jeg håper og jeg blir gravid igjen snart. jeg tar det tungt i dag, men er redd for hvordan det blir i morra når det er overstått, for nå er kroppen fortsatt gravid, så jeg skjønner nesten ikke hva som skjer her.

Skrevet

Huff så trist :,(

Finnes ikke ord for dette, men sender deg noen varme tanker og klemmer.

Skrevet

Å miste uten å vite eller kjenne noe på forhånd, er nok uten tvil noe av det værste man kan oppleve som gravid..Da hjelper det lite med statistikker og tall på hvor skjeldent det skjer, og heller ei så mye trøstens ord....Det bir Faen i helvttes helvete, og så må man bare ta tiden til hjelp...

Jeg håper sommeren gir deg ro i sinnet, og at dagene gir deg styrke til å distansere deg fra tristheten..

Klem fra meg.

Skrevet

Uf så utrolig trist det må være. Og for et sjokk. Håper du har noen rundt deg som kan trøste.

*klem*

Skrevet

takk for alle klemmer og trøstende ord. jeg skal prøve å legge meg nå, håper jeg får sove litt, blir en lang og hard dag i morra

Skrevet

Huffameg.. Så trist! Lykke til i morgen..

Overraskende mange som mister her nå. Trodde liksom ikke det skulle skje noen her på 2.trimester.. Men man er jo aldri helt trygg.

Håper du blir gravid og får et vellykket svangerskap neste gang!!

*trøsteklem*

Skrevet

Hei, vet akkurat hva du føler. Hadde vært i uke 14 i morgen, hadde småblødning,men ellers symptomer. Babyen hadde vært død i 2 uker. er helt knust. Måtte operere i går. Idag har jeg drukket vin siden halv 2 på formiddagen. ikke til å holde ut. vet hva du føler nå. og er å treffe på bli gravid igjen. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...