Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Erfaringer? Og evnt hvilket merke? Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Med!!! Barna synes det er veldig behagelig, og dessuten fungerer det veldig positivt mot kolikk/ luftssmerter Har en beroligende effekt! Vi kjøpe Fisher Prices Link A Doos ( eller noe i den duren). Den kan en ha til barnet er 18 kg Anbefaler denne veldig altså
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Om du kjøper med gjør du deg selv ei diger bjørnetjeneste. En vippestol skal ikke erstatte en mor og en far heller da! Og det blir ikke lett å venne en unge av vibrering om den er vant til å sovne til det! For de med kolikk er det jo annerledes!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har ikke hatt vippestol med vibrering, så har ingen anbefalinger. Men.... å guuud som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte med vibrering. Det kommer vel helt ann på babyen også, men med min baby skulle jeg absolutt hatt en vibrerende vippestol.
signe maten Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Jeg ville valgt baby björn vippestolen! Den koster litt, men ser det er noen til salgs på finn også.. Magnus har aldri likt de med vibrering - og denne kunne han bruke helt fra han ble født, i liggende stilling. Og da han ble litt større så vippet han den helt selv Det kunne han ikke med de "nye" og "moderne" Men alle barn er forskjellige da
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 MED!!!!! Min hadde kolikk.. kunne ikke dusje, spise, lage mat osv uten at babyen skreik.. fikk stolen, og fikk dermed et nytt liv!! Har aldri møtt på noen problemer pga at han brukte stol med vibrering..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå