blond Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Det virker som flere har eldre barn, er det riktig?
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 De eldste blir 7 år (i okt) og 5 år (i spet), minste er nettopp fylt 2 år og minste er - x antall dager siden hun enda ikke er født ;-)
Ranveig R Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Våre er snart 4 og snart 21 mnd. Er nok ikkje det du meiner med "eldre barn" ) Veit det er forholdsvis mange her inne med ordentleg store barn, tenåringar.
blond Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2009 Hvis jeg kunne redigert innlegget mitt skulle jeg byttet ut "eldre" med barn over 3 år.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 eldste er 3 1/2 år, og vesla er 17 mnd Så jeg har en "eldre" og en liten
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 Mine er snart 5,5år og 3år
lavidaloca Skrevet 24. juli 2009 #13 Skrevet 24. juli 2009 to gutter; eldste er 4, minste er 9 måneder.
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #20 Skrevet 24. juli 2009 Eldste er nettopp fylt 2 år og yngste er 7 mnd.
Elletuppa Skrevet 24. juli 2009 #25 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har to tenåringer, 13 og 15 år og så har jeg to små som går i barnehage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå