En_av_hver Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Så du skrev noe om gratis spill osv til iPod touch.. Junior her har en slik, og noen spill hadde sikkert vært topp:-) Kan du hjelpe meg litt med hvor jeg finner det?? Takk;-)
Lilith Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Hei! På iPod'en skal det være et blått ikon med en hvit A inne i en hvit ring. Dette er Applestore. Gå dit og Klikk på Top 25, da får du valget mellom Top Paid, og Top Free. Velg Free, og se hva de har :-)
En_av_hver Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Oj, takk!!! Da skal jeg prøve:-)))
En_av_hver Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2009 Hm...finner ikke det symbolet på iPoden, men fant spill på iTunes og lastet ned spill der. MEN hvordan får jeg det inn på iPoden??? Kan du hjelpe tror du? ;-)))
Lilith Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Sjekk om det finnes oppgraderinger til iPod Touch i iTunes, hvis du har en eldre versjon enn 2.0 bør du oppgradere. 3.0 er nyeste versjon. Da bør Appstore-symbolet dukke opp på din iPod. Når iPod'en er tilkoblet din maskin, synkroniserer du med iTunes. Spillene bør da bli overført til iPod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå