Gå til innhold

drenbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

vår sønn på 17 måneder fikk lagt inn dren i slutten av februar i år det renner veske ut hele tiden kanskje en dag opphold men så renner det igjen :( vesken er gulaktig. overlegen på ønh på sykehuset sa jeg skulle blande edikk og vann og koke opp og skylle med, det har jeg gjort fler ganger nå men det renner ennå hva gjør jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer du på at han ikke får vann i ørene når han bader da? Hadde aldri dette problemet med jenta vår, men hun badet med siliconpropper inntil drenene ble fjernet.

Skrevet

Har du øredråper? Vi har ei på 2,5 som har hatt dren siden hun var ca 15 mnd, og hver gang hun plages med renning fra øret får hun øredråper som vi drypper med. De har også jevnlig tatt bakterieprøver til dyrking når det renner, for hun plages mye av stygge bakterier som bosetter seg der inne. Når det renner av øret hennes er det vanligvis en pågående ørebetennelse, men hun får ikke større plager av det enn renningen fordi det dreneres ut.

Sist fikk vi øredråper som skulle dryppes i fjorten dager etter at renningen stoppet, og nå har øret vært tørt i en måneds tid tenker jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...