ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Er i uke 35+1.. Jentene er veldig urolige inni her, jeg har kjempe au au nederst i magen, akkurat som mensensmerter bare hundre ganger værre:/ Kommer og går men kan være litt uregelmessige. Så er jeg skikkelig slått ut og bare surrer.. Har ikke kommet noe slimpropp eller vann men det hadde det ikke når jeg skulle ha datteren min heller..
ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. juli 2009 Var på sykehuset i hele natt og hadde sterke rier:/ Men kunne reise hjem igjen i dag så får jeg slappe av og se hvor lang tid det tar;)
Mama78 med tvillingene&prinsen Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Oi, så spennende da!! !Det må jo være et godt tegn med mye liv- tyder på at de har det bra inni der:) Lykke til, blir spennende å følge deg, håper du slipper å vente altfor lenge- hvis du føler deg klar til at de skal komme ut? Det tror jeg at jeg kommer til å gjøre når jeg kommer dit du er, syns det er fryktelig tungt og mye plager nå- i uke 31. Men utrolig masse liv fra begge så de små har det nok bra- det er jo det viktigste!
2småjenter Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Hei på deg =) Jeg er gravid med mine to jenter! Jeg er nå i uke 38 og har varit inne og ute ur sykehuset ett par ganger! i uke 29 hva jeg inne pga at fødseln startet. Men dem fikk stoppet fødseln. Da sa dem til meg at jag må knipe igen i hvarfall til uke 34. Natten til mandags, så blev jeg inlagd fordi jeg hade åpnet meg 3cm og hade ekstreme rier! Men så stoppet det opp og jeg fikk åke hjem igen... Veldi besviken over at jag hade gått igeonm så mye smerte og var sp lykklig over og få se dem til en besvikelse å åke hjem. I torsdags hva jeg på kontroll og jeg har godt med fostervann og dem ligger båda med hode ned! Dem tenker ikke og ge meg kejsersnitt og dem tenker ikke å starte igång fødseln på meg så vi fikk beskjed om og gå hjem og ha senge kos! Lycke til i masse, det er ekstremt slitsomt og vente og i alle fall vis man har gått så langt som jeg... det er ikke mange som går ut til uke 38!!! STÅ PÅ JENTER! mange klemmer
ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2009 Det er veldig tungt, men jeg ble litt paff når legene sa jeg antakelig måtte ta KS den natten.. Var mye som gikk opp for meg da ja... Gleder meg masse til og få jentene, det blir deilig og se dem:) Men håper de kanskje klarer og holde seg inne til planglagt KS den 18 aug, men det trodde ikke legene.. Skal på sykehuset til tirsdagen, får se hvordan ting er da:) Dere må ha masse lykke til med de små Blir nok en spennende tid i møte nå...
ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2009 Men en ting er merkelig.. De sier de ikke stopper noen fødseler etter uke 34 men de gav meg sprøyte for og stoppe nå som jeg er i uke 35:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå