Gå til innhold

Akupunktur for å øke melke produksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd og øke melkeproduksjonen i 1 måned, men ikke en ml mer enn 20 får jeg ut ved pumping.

Har prøvd det meste å begynner og bli sikklig lei!! Men jeg VIL og SKAL få det til, sikklig lei de dumme flaskene også!

Så nå har jeg begynt med akupunktur får å øke produksjonen.

vært på 2 behandlinger nå. en på mandag og i dag. Merker ingen forskjell..

Er det noen som har prøvd det?

Hvilke erfaringer har dere?

Hvor mange runder med nåler hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok akupunktur ca en gang i uka frem gutten min var ca 9 mnd, det hjalp meg, men måtte gå gjevnlig ;-) Lykke til med ammingen. Jeg bestemte meg også for å klare det. Har dessverre måttet pumpe innimellom hele tiden for å opprettholde mengden, men syns det var verdt det. Gutten min er nå 14 mnd og vi ammer enda ;-)

Husk at du får ut mindre når du pumper enn det babyen får ut...

Skrevet

Jevnlig i ni måneder?!

hmm legen jeg går til sa at jeg kansje trengte 2-3 behandlinger, måtte seff se det ann litt da.

Skrevet

Håper du ikke trenger så mange runder som meg....;-) Det var nok litt for å være sikker også, pluss at det var for litt annet også, for å få litt piff etter netter med lite søvn osv...

Skrevet

Jeg har prøvd dette for å øke peoduksjonen.Gikk 5 ganger.På meg hadde det inge/liten effekt dessverre.

Men det funker jo på noen, men det virker som ingenting virker på meg.

Ha prøvd de meste for å øke produksjonen men ingen effekt. Så her blir det mere og mere flaske.iker det ikke. men jeg må jo bare innfinne meg med det.

Lykke til, håper det plutselig løsner for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...