søte lille:) Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Er så matlei og komme rikke på noe å spise som er masse næring i og som er gjort i en fei...Noen tips??
b77h Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 hei :-) jeg ble også skikkelig matlei for noen uker siden. Da hadde vi spist så mye ris og laks i ovn eller kylling at jeg ikke har spist det siden. men noen tips kan være: - wok m kylling og grønnsaker, evt m kokusmelk - form i ovn m kyllingbiter, paprika, gulerøtter, brokkoli og purre + masse karri og kokusmelk. serveres m brun ris - laks i ovn; smør pesto på; blir en ny fin vri. og stek grønnsaker i ovnen samtidig (gulerøtter, poteter, paprika, løk, persillerot osv...) - hjemmelaget grønnsakssuppe; kutt poteter, gulerøtter, rødbeter, purreløk, hvitløk og kok sammen m buljong og krydder. kjempegodt! - og enkleste middagen; kjøp ferdiggrillet kylling og server salat til m olivenolje og div. - til forandring og for å få fisk kjøper jeg noen dager lettsaltet torsk i ferskavd. som bare trekker i 20 min ca + nypoteter m litt smør på. og brokkoli el salat til lykke til - pyton å være matlei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå