Gå til innhold

Syt og atter jævla syt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er grinete som F*** nå! Sambo har dratt på guttekveld, og det er helt i orden. Jeg var på kino i går, så det var hans tur:) Men det jeg IKKE SETTER pris på, er at han har jo tatt bilen, og han har tatt bankkortet (har felles konti) og han var innom butikken før han dro. Og HVA har jeg å kose meg med i kveld??? BRØD OG MELK!!! Fader heller altså!! Han ringte og spurte om vi trengte melk og brød på butikken, og ejg sa "ja det trenger vi" og forventet at han kjøpte med en pizza eller noe lett jeg kunne hive i ovnen siden jeg skal være alene på fredagskvelden. Men nei, han kom hjem med MELK OG BRØD!

Jeg er så sinna at jeg RISTER! Jeg får ikke stukket ned på butikken nå, for lillegutt skal snart legges seg for natta. Og uansett om jeg hadde dratt ned, så hadde jeg ikke hatt penger heller, for han har bankkortet.... Så her blir det hæla i taket med sliten blings og melk :/ Vi handler ALLTID inn kos til den som skal være hjemme alene hvis en av oss skal ut alene i helga. Sånn for å være snill. Men han hadde visst glemt meg i dag. Unnskyldte seg med at han var stressa.. Javel, vær stressa du, det hjelper ikke meg som sitter uten noe kosemat:/

OG JA, jeg VET at jeg er irrasjonell og sint uten grunn. Men jeg GLEDET meg til pizza og sjokkis i kveld. OG NEI, jeg gidder faktisk ikke å stå å kokklere skikkelig middag til meg selv alene. det er NITRIST:/ Så da får jeg gjøre det beste utav det å lage meg ostesmørbrød da... Og spise de gamle dropsa som ligger her hjemme....

detta blir en koselig alene kveld detta!! Og kronen på verket: Lillegutt har vært sjaber hele dagen, og har derfor sovet mye mer enn han bør på dagen, så han kommer sikert til å være propell hele kvelden og legge seg tidligst 10.... Jadda....

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hehehe...huff...sorry at jeg ler...jeg vet at du er sint! Men jeg kjenner meg så veldig igjen. Jeg hadde også kunne hatt tiltet for dette hvis jeg hadde vaert i rett humør, selv om dette ikke er verdens undergang. Husker jeg klikket på gubben en gang når han hadde spist opp troikaen min som jeg hadde gledet meg til å spise heeeeeele halve dagen:):)

Skrevet

vet du hva nordavind, hadde sambo eti opp troikaen min, da hadde jeg klikka mentalt! Jeg er litt overbskyttende når det gjelder godisen in, for jeg spiser det så sjelden at jeg virkelig planlegger og tenker mye på hvor mye jeg ikke skal kose meg med den når ejg får satt meg ned....

Og ja, det er ikke verdens undergang, men fy feite så irriterende og KJETT det er akkurat NÅ!

HI

Skrevet

Bestille mat fra peppes/dolly e.l?

Skrevet

Hun har jo ikke visakortet ;)

forstår veldig godt at du blir sinna,hadde jeg og blitt!

Skrevet

Blir nesten for dumt å trekke mastercard for en pizza å da....

Noen som vet om det er noen gode take away rest. i hamar med nettbestilling ell?? Føler på meg at jeg gjerne kan ta en chop suey eller noe:p DA kan jeg sikkert trekke master XD

HI

Skrevet

hvordan kan hun bestille mat når hun ikke har penger?

Jeg hadde klikka internasjonalt hvis jeg måtte ha vært alene en kveld uten noe slags kos, her er det smash for alle penga.. :)

Skjønner godt du er sur, hadde jeg og vært :/

Skrevet

Åååååååååååå...hadde blitt gal om jeg skulle være sammen med en irrasjonell dame som deg HI. Sorry altså..

Men sånn er det bare av og til, se det positive i det: en brødskive er sunnere og du kan ha deg en kosekveld i morgen.

Vræææl...tenk å ikke ha "sjokkis" (er det engang et ord?!) en fredagskveld. *sukk*

Skrevet

17:30

hehe, da skal du se gubben hvis han ahdde vært i skoa mine... Vi handler alltid inn kos til den som skal være alene for å gjøre det mer koselig å være hjemme. Jeg vet jo at jeg er irrasjonell, men tenk med deg selv da, blir ikke du også sint og skuffet når noe du har gledet deg til hele dagen ikke går som forventet??

HI

Skrevet

Men hun kan jo ringe mannen og få kortnr. osv.

Skrevet

Du fremstår som bitter 17:30. Noe som plager deg?

Skrevet

Trekk det på mastercard'et i kveld du, det synes jeg ikke er noe problem i kveld!

Måtte le litt, for det er akkurat som MIN mann også det der. Sier jeg melk og brød så kommer han med melk og brød, ferdig med det. Vil jeg at han skal kjøpe noe mer, så må jeg si det og gjerne sende en melding med huskeliste også, he he. Han er så fornuftig av seg og kommer kun hjem med det på lista. Jeg derimot kjøper gjerne noe snacks eller noe annet jeg ser som jeg finner ut at vi trenger eller noe sånt.

Det hadde vært ganske så kjipt å sitte en fredagskveld alene hjemme uten noe skikkelig middag eller noe å kose seg med.

Du kan ikke lage noe da? Muffins er jo lett?

Skrevet

takker damer :) er godt å se at det ikke bare er meg som blir grinete for slike ting ;)

skal sjekke ut litt take away o.l, så får ejg se hva jeg havner på. Må nesten tenke litt på at det fort blir 3-400 kr på peppes for pizza, brus og levering... Hmpf, i tillegg hater jeg å bruke penger på slike ting å da! Får sååå dårlig samvittighet for å kjøpe fra resturanter:p

Jeg er herved DIB's mest håpløse kvinne! *ta på seg krone og sjal og sitte å surne i sin egen dårskap*

HI

Skrevet

ta igjen med samme mynt,når han skal være alene neste gang.

ellers hadde jeg ikke blunka engang om jeg måtte ha dratt kortet når jeg hadde bestilt mat hjem.

Skrevet

Eh, kanskje greit å ha to kort selv om man har felles bankkonto.

Og hvis du tror ungen uansett ikke sovner før tidligst klokka 22, så hadde du jo 5 timer på deg å ordne noe digg på butikken.

Skrevet

Jøss...du må virkelig være den mest hjelpesløse dame her inne på dib. Eh...nei...forresten...du kommer på andre plass, etter hun som ikke visste hva hun skulle gjøre da Go'boken sendte henne en bok (selv om hun var meldt ut).

Helt utrolig at slike som dere klare å leve i den virkelige verden. Istedenfor å bruke så mye energi på å bli sint, så gjør noe. Finn på noe? Ring han så kan kan komme tilbake med kortet?? Ikke syt som en hjelpesløs unge.

Skrevet

ja, jøss 19:36... Er sikker på at du er fullstendig rasjonell til enhver tid, og alltid blid og fornøyd når mannen din glemmer å kjøpe noe digg til deg når du skal være hjemme alene, noe dere pleier å gjøre...Empati for de urasjonelle her!!

Skrevet

Kan du ikke bare ringe og spørre om han kan ta ut noe kontant som han kan kjøre hjem med til deg? Det er jo ennå tidlig på kvelden, så han går vel ikke glipp av så mye ennå.

Skrevet

Takk, jeg klare meg helt fint. Er alenemor, så jeg er ikke så hjelpesløs som HI.

Er dere smarte ok hi, så har dere alltid litt kontanter hjemme, i tilfelle en av dere skal ut og ta kortet med...slik som nå.

Skrevet

Eller gjør som anonym 19.24 foreslo. Lage enda et kort til.

Makan...

Skrevet

Det jeg synes er veldig rart er at dere kun har et kort.

Hvordan i alle dager klarer dere det i hverdagen?

Og at dere har nada kontanter hjemme er ikke det også litt spesielt?

Men skjønner det godt, er ikke noe kos en fredag uten godteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...