Gå til innhold

Fikk høre hjertelyden i dag!Så herlig!!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 16 nå og var på svangerskapskontroll i dag. Legen min ville ikke sjekke hjertelyd sist, da spurte jeg faktisk. Sa det var lite vits i uke 12 og at de ofte ikke fant den da.. Måtte heller vente til UL. Ble jo litt skuffet over det da, for det er jo mange som får høre det på den tiden.. Men han tenkte nok at han var redd for at hvis han ikke fant den så kunne jeg bli bekymret. Er ikke så bekymret av meg da, for alt har jo gått så fint hittil, både i dette svangerskap og det forrige.

Men i dag tok han initiativ til å ta den, noe jeg ikke hadde forventet. Skal til jordmor om to uker, så da tenkte jeg at jeg hvertfall fikk høre den da.

Han advarte jo om at jeg ikke måtte bli redd hvis han ikke fant den da, og satt instrumentet til. Og der var den! Fant hjertelyden tvert, og det hamret godt der inni ja!:) Ble glad inni meg, for det er jo på en måte første "bevis" på at det faktisk er noe der inne. Går liksom litt mer opp for meg da!

Nå er det bare å glede seg til UL!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fikk jeg og på onsdag. Er også i uke 16. JM ville egentlig ikke sjekke, men jeg lovet å ikke bli redd hvis hun ikke fant noe, så da sjekket hun likevel - og jippi det var et bankende hjerte der. Enig med deg - det føles litt mer virkelig når man faktisk vet at det er noe der. Jeg "fløy" ut fra helsestasjoen, og var i så godt humør resten av dagen! Nå er det bare 3 uker til UL og. Jippi!!! :)

Skrevet

Ja, man får en sånn liten lykkerus av det! :)

Skrevet

Det er den flotteste lyden i hele verden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...