Gå til innhold

Noensom ka spå meg, jeg spår igjen!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Etter en lang ferie fra bim er jeg tilbake med ny energi!:) Jeg er innom nesten hver dag, men hvis dere ike blir spådd så dytt innlegget opp så sjekker jeg når jeg er innom.

Er jeg gravid?

Hvilken mnd blir jeg det hvis jeg ikke er det nå?

Ser dere antall barn og kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt.

Skrevet

heisann...

jeg føler at du blir gravid i november jeg da...med ei jente....

ser tilsammen tre barn på dere....to gutter og ei jente...

lykke til:)

om du vil kan du jo se på meg...

f.13.04.83

lurer på når jeg blir gravid igjen (er ikke prøver enda!!!) og hvor mange barn du ser på oss (evt kjønn), har et barn fra før....

og så lurer jeg litt på hva du ser ang jobben min....sånn om jeg vil trives, om d er noen som kommer til å bety noe spesielt for meg på jobb osv....

håper du tar deg tid..

klem;)

Skrevet

Hei og takk for at du tok deg tid:)

Får opp at du blir gravid i mai 2010, med gutt. Får opp 3 barn totalt, og bare gutter, pendelen var usikker da jeg spurte om du fikk jente, har du jente fra før?

Håper og tror på spire før november, tror selv at jeg får jente først og at jeg er gravid eller blir det de nærmeste mnd:)

Skrevet

hehe mannen min sier at vi bare kommer til å få gutter, har en gutt fra før...mannen min har fire brødre og jeg har to (altså vi har ingen søstre meg og mannen min), men jeg håper nå på vertfall ei jente da...gjerne to men...

kan nok sikkert stemmer at jeg muligens blir gravid i mai, har tenkt å starte prøvinga til våren/sommeren..så får vi se..

får du opp noe ang jobben min?

og om d blir vaginal eller ks på nestemann???

Skrevet

Jeg ser jobbskiffte, nye mennesker, kontor, bøkeer, permer, datamaskiner.. Du vil ha en del å sette deg inn i, dette vil ta litt tiden, og du vil kanskje føle i starten at du har tatt deg vann over hodet, men disse tankene forsvinner nesten like fort som de er kommet, du vil stortrives ettervært, du vil gjøre en god jobb, og du vil bli satt pris på av kolleger og kunder. Du vil tjene greit, litt over middels, ser at det er mange som stoler på deg, som vil ha råd og tips, hjelp, veiledning eller hva jeg skal si. Jeg vet ikke om noe av dette stemmer, men det var det som kom til meg.

Får opp vaginalt.

Ser du noe fast jobb på meg til høsten?

Blir økonomien bedre?

Ser du om vi får bo her vi bor nå i 2 år til og om vi bor her når vi får første babyen?

Skrevet

Hei!!

Jeg ser to barn på deg. Den ene er gutt, den andre vet jeg ikke helt hva blir...!

Slik det kjennes ut for meg nå, så vil du bli gravid i september eller oktober!!

Håper det stemmer og masse lykke til!

Kan du se noe på meg?

Gravid? Når? Hvor mange? og ellers alt annet du måtte se!!

Skrevet

ser graviditet på deg i oktober, mot slutten... nærmere noveber...

tror kanskje du vil få en liten prins.

Kan du se på meg og?

03.11.83

Skrevet

Hei Bambi..

Nå er jeg endelig tilbake,har hatt ferie i en uke skjønner du...

Jeg lova å spå deg..Ska ta deg imora jeg..

Klem

Skrevet

Hei! Jeg var bare såvidt inno igår kveld, og nå er jeg bare en snartur innom igjen..:P Skal spå deg med engang jeg har tid!:) Tusen takk for at du tok deg tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...