Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Les hele innlegget før dere eventuelt glefser.. Starter derfor med å si at jeg ikke gir for å gi eller forventer å få.. her kommer det:

Vi er bedt bort til søsteren t mannen i dag. Vi er mye sammen emd de, de er ofte her på middag-og har vært det stadig de siste tre årene etter at de flyttet tilbake til hjemstedet vårt. De er "dårlige" på dette emd vertinnegaver. Ikke dårligt i en nødvendigvis negativ forstand, de err ett og slett ikke opptatt av det:-) Har aldri hatt med noe som helst ---og det er helt greit!!! Jeg er mye mer optatt av og glad i å gi bort vertinnegaver, forventer selvsagt heller ikke å få noie når vi har gjester: DET ER IKKE DET SOM ER SAKEN. Når vi da er bedt bort dit i dag er det første gang vi skal bort og spise hos dem.(Har også vært enklest å være hos oss fordi vi har barn, ikke de. Så det at vi ikke er invitert tidligere har også sine praktiske grunner.) Jeg digger å ha med vertinnegaver når jeg skal bort, og har kjøpt inn en liten sak til idag. men er så forferdelig redd for å gjørde dem forlegne. At de skal oppfatte det som ekkelt å ikke ha tenkt tanken når de har vært på fester /middager/etc her hos oss..Noen som skjønner meg? bare en filleting, men hva skal jeg bruke mine barnløse timer på??Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde bare blitt glad for gaven jeg :) ikke blitt noe forlegen. Noen pleier å ha med vertinnegaver andre tenker ikke i de baner engang :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om du har lyst, ta det med :) Men personlig gir jeg ikke vertinnegaver når det er familie :) Men koselig å ta med noe når det er ikke-familie :)

Skrevet

ser den familiegreia:-) hehe, gir ensten alltid uansett..

skal legges til at disse to er vel så mye kjempegode venner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...