Vimsetrollet Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Er e-colibakterie farlig for fosteret? Fikk akkurat vite at det er e-coli i vannet jeg har drevet og drukket av. Har selvfølgelig kokt vann nå, men... Huff, jeg har aldri vært spesielt hysterisk for å bli syk, men nå liker jeg meg ikke som gravid med svineinfluensa og e-colibakterier!!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Ikke farlig for fosteret! Men koke vannet bør du gjøre uansett gravid/ikke-gravid om det finnes i vannet! Ikke noe kjekt å få magesyke akkurat! Når det kommer til svineinfluensa, er vel det beste tipset de gir god håndhygiene!! Det er alfa omega uansett hvilken smitte man vil unngå! Også å holde seg unna andre syke seff! Går nok bra skal du se:)
Vimsetrollet Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Selvfølgelig koker vi vannet! Pjoo, det var jammen bra at det ikke er farlig for fosteret. Aldri gøy å bli syk, men så lenge det går over og ikke babyen min bli skadet, er det greit for meg. Skal nok overleve en svineinfluensa og ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå