Gå til innhold

For en nervepirrende ultralyd!


Spira31

Anbefalte innlegg

Måtte selvfølgelig vente nesten et kvarter over den tiden jeg hadde fått... så når jeg endelig kom inn (hadde med mannen min også) var jeg rimelig nervøs. For å gjøre det kort: Jeg så ingenting, men det gjorde gyn.spes og hun viste meg hvor jeg skulle se...og der var det et knøtt på 3,9mm (var litt vanskelig å måle!) og et bankende hjerte!! Hun mente det kunne virke som jeg hadde mistet en tvilling(og rett etter jeg testet positivt omtrent sa jeg til mannen min at jeg hadde tvillingfølelse!) uansett er tusen kg lettere nå og håper sånn det går bra! Skal til ny ultralyd neste fredag, men da kl 8.40 om morgenen:)

 

ca termin foreløpig er da 18.mars 2010 :D

 

klemmer til alle med ønske om en fantastisk helg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

Så bra at du så hjertet slå!

 

Kan virkelig sette meg inn i situasjonen din. Var på første ul for snart 2 uker siden, så da bare "en graviditet" som legen sa, på ca 7 mm, men ikke noe hjerte som slo. Han mente det var litt tidlig, og satte opp en ny time 10 dager etter.

Må ærlig si at det var de 10 lengste dagene i mitt liv!!!

2. ul var satt opp til 9.15, kom selvsagt ikke inn til legen før 9.30. Var helt gjennomsvett både jeg og samboeren. Heldigvis fikk vi se et bankende hjerte på en 8mm "stor" bylt og hele graviditeten hadde vokst til ca 3cm.

 

God helg til deg, og alle andre marsjenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...