Spira31 Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Måtte selvfølgelig vente nesten et kvarter over den tiden jeg hadde fått... så når jeg endelig kom inn (hadde med mannen min også) var jeg rimelig nervøs. For å gjøre det kort: Jeg så ingenting, men det gjorde gyn.spes og hun viste meg hvor jeg skulle se...og der var det et knøtt på 3,9mm (var litt vanskelig å måle!) og et bankende hjerte!! Hun mente det kunne virke som jeg hadde mistet en tvilling(og rett etter jeg testet positivt omtrent sa jeg til mannen min at jeg hadde tvillingfølelse!) uansett er tusen kg lettere nå og håper sånn det går bra! Skal til ny ultralyd neste fredag, men da kl 8.40 om morgenen:) ca termin foreløpig er da 18.mars 2010 klemmer til alle med ønske om en fantastisk helg!!!
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Så godt at alt er bra inni der:) Skjønner at dette har vært nervepirrende, skal selv på ul på torsdag neste uke og er kjempe spent:) Håper alt går bra framover da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå